Quote from Guest on 15 January 2012, 17:20Blodomloppet i Stockholm 7 juni 2012!
Boka redan nu in den 7 juni i 2012 års almanacka, då går nästa års Blodomlopp på Djurgården!I en fantastisk löpmiljö tillsammans med vänner och kolleger möts vi för att tillsammans sprida budskapet om den livsvikti
Blodomloppet i Stockholm 7 juni 2012!
Boka redan nu in den 7 juni i 2012 års almanacka, då går nästa års Blodomlopp på Djurgården!
I en fantastisk löpmiljö tillsammans med vänner och kolleger möts vi för att tillsammans sprida budskapet om den livsvikti
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 17:30Det här loppet tyckte jag om, jag skulle vilja delta igen.
Frågan är om det är för nära efter Stockholm Marathon 🙂
Det här loppet tyckte jag om, jag skulle vilja delta igen.
Frågan är om det är för nära efter Stockholm Marathon 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 14:35Om någon har biljett men inte kan/vill springa köper jag gärna den! både jag och en vän är i desperat behov av seedning inför lidingöloppet senare i år - där blodomloppet är enda som är seedningsgrundande!
Tacksam för hjälp!
Om någon har biljett men inte kan/vill springa köper jag gärna den! både jag och en vän är i desperat behov av seedning inför lidingöloppet senare i år - där blodomloppet är enda som är seedningsgrundande!
Tacksam för hjälp!
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 16:43Men anmälan är väl fortfarande öppen?
Men anmälan är väl fortfarande öppen?
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 17:14Japp, tills i morgon. Men vissa tidsklasser är stängda tydligen. Kika på hemsidan.
Japp, tills i morgon. Men vissa tidsklasser är stängda tydligen. Kika på hemsidan.
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 21:13Samma här. Om någon har en plats över till 10km tidtagning är jag intresserad över att köpa startplats!
Samma här. Om någon har en plats över till 10km tidtagning är jag intresserad över att köpa startplats!
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 10:40Det är nog för nära i tid efter Stockholm Marathon för mig, jag har inte anmält mig än och jag kommer inte att göra det heller. Det kommer fler lopp, fler chanser.
Det är nog för nära i tid efter Stockholm Marathon för mig, jag har inte anmält mig än och jag kommer inte att göra det heller. Det kommer fler lopp, fler chanser.
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 18:30Efterlyser startplats till loppet, någon som har till salu?
Kontakt: Funbeat eller mail: pernillabredolt@gmail.com
Efterlyser startplats till loppet, någon som har till salu?
Kontakt: Funbeat eller mail: pernillabredolt@gmail.com