Quote from Guest on 7 June 2011, 21:22Välkommen till Blodomloppet i Luleå 7 juni 2011
Start och mål:
Skogsvallens idrottsplats. Banorna går på gång och cykelvägar. Distanserna är ca 6 eller 10 km löpning.
Promenadklassen 6 km. 6 km banan runt hälsans stig ( Skurholmsfjärden). 10 km banan ru
Välkommen till Blodomloppet i Luleå 7 juni 2011
Start och mål:
Skogsvallens idrottsplats. Banorna går på gång och cykelvägar. Distanserna är ca 6 eller 10 km löpning.
Promenadklassen 6 km. 6 km banan runt hälsans stig ( Skurholmsfjärden). 10 km banan ru
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 21:32Det var en jätterolig tävling! Gick bättre än förväntad och nu satsar jag på 55min till tjejmilen. Det bästa var dock att jag inte hade ont någonstans!!
Tiden vet jag inte än, kommer väl på nätet lite senare..plats 27 såg jag dock att det blev i 6km-klass
Det var en jätterolig tävling! Gick bättre än förväntad och nu satsar jag på 55min till tjejmilen. Det bästa var dock att jag inte hade ont någonstans!!
Tiden vet jag inte än, kommer väl på nätet lite senare..plats 27 såg jag dock att det blev i 6km-klass
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 21:36Grattis Margit! Se till att armbåga dig fram i startfållan på Tjejmilen så fixar du 55 minuter lätt.
Grattis Margit! Se till att armbåga dig fram i startfållan på Tjejmilen så fixar du 55 minuter lätt.