Quote from Guest on 26 August 2009, 21:25promenad 5 km
promenad 5 km
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 21:35Nu e det genomfört! känns kanon så här en stund efteråt. jag anmälde mig redan i April, efter mitt första jogging pass nånsin. så detta va mitt mål, känns kanon att gjort det nu! säger bara testa detta otroligt vacker bana kring ringmuren!!
Nu e det genomfört! känns kanon så här en stund efteråt. jag anmälde mig redan i April, efter mitt första jogging pass nånsin. så detta va mitt mål, känns kanon att gjort det nu! säger bara testa detta otroligt vacker bana kring ringmuren!!
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 21:19Bra jobbat Ema...å nu e de bara att höja ribban ett hack inför nästa...!?
Skitakul att du klarade av det å tyckte att det var toppen...trodde nästan ett tag att du hoppat av livbåten å försökt simma i land....men nu ser jag att du sitter där du ska med år
Bra jobbat Ema...å nu e de bara att höja ribban ett hack inför nästa...!?
Skitakul att du klarade av det å tyckte att det var toppen...trodde nästan ett tag att du hoppat av livbåten å försökt simma i land....men nu ser jag att du sitter där du ska med år