Quote from Guest on 14 September 2011, 10:04Var hittar man bloggarna? är de borta? förmodligen rätt framför näsan, men jag hittar de inte 🙁
Var hittar man bloggarna? är de borta? förmodligen rätt framför näsan, men jag hittar de inte 🙁
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:14Menar du om du ska skriva en ny eller läsa andras?
Menar du om du ska skriva en ny eller läsa andras?
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:16Lägg till nytt blogginlägg på startsidan sedan Min profil.
Hitta andras bloggar genom att klicka på Aktuella blogginlägg i footern (vi behövde ta ner antalet huvudflikar och då fick den fliken stryka på foten)
Lägg till nytt blogginlägg på startsidan sedan Min profil.
Hitta andras bloggar genom att klicka på Aktuella blogginlägg i footern (vi behövde ta ner antalet huvudflikar och då fick den fliken stryka på foten)
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:32Aha, nu hittar jag också andras blogg men vore trevligt om man kunde vilja hur många inlägg som skall visas ex. via en rullist. Vet inte hur det begränsas idag om det är antal eller rader men ibland så vill man kanske bläddra lite bland historiska bloggar
Aha, nu hittar jag också andras blogg men vore trevligt om man kunde vilja hur många inlägg som skall visas ex. via en rullist. Vet inte hur det begränsas idag om det är antal eller rader men ibland så vill man kanske bläddra lite bland historiska bloggar
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 22:29footern? var då? nu hittar jag var jag kan lägga in mina egna blogg inlägg, men var hittar jag andras? vart ska jag klicka? footern är väl längst ner.. men var?
footern? var då? nu hittar jag var jag kan lägga in mina egna blogg inlägg, men var hittar jag andras? vart ska jag klicka? footern är väl längst ner.. men var?
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 22:32sorry nu hittade jag den... som jag misstänkte var den rätt framför ögonen..
tack alla. 🙂
sorry nu hittade jag den... som jag misstänkte var den rätt framför ögonen..
tack alla. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 22:32Malin: det finns ett blått streck långt ner under alla inläggen tvärs över sidan.
Under den finns det tre kolumner med prickar före:
Aktuella diskussioner
Aktuella blogginlägg
Funbeat träningsajtenOm du klickar på rubriken aktuella blogginlägg får du up
Malin: det finns ett blått streck långt ner under alla inläggen tvärs över sidan.
Under den finns det tre kolumner med prickar före:
Aktuella diskussioner
Aktuella blogginlägg
Funbeat träningsajten
Om du klickar på rubriken aktuella blogginlägg får du up