Quote from Guest on 27 September 2009, 13:43Jag vet inte om det är jag som är lite småtrög eller kan man inte se hela sin blogg? Detvillsäga alla skrivna inlägg genom tiderna?
Jag vet inte om det är jag som är lite småtrög eller kan man inte se hela sin blogg? Detvillsäga alla skrivna inlägg genom tiderna?
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 13:53Kan det vara så enkelt att du inte valt att visa din blogg på din sida?
Jag ser ditt bloggarkiv om jag går in på bloggen idag, men inte om jag går in på din sida.
Kan det vara så enkelt att du inte valt att visa din blogg på din sida?
Jag ser ditt bloggarkiv om jag går in på bloggen idag, men inte om jag går in på din sida.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 13:54jag ser tre eller fyra inlägg. men ska gå in och kolla inställningar!
jag ser tre eller fyra inlägg. men ska gå in och kolla inställningar!
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 13:56Pia du är väl en ängel. Har sagt det förr och säger det igen! Vad skulle jag göra utan dig?
Då är det konstaterat, det är jag som är lite småtrög 😀
Pia du är väl en ängel. Har sagt det förr och säger det igen! Vad skulle jag göra utan dig?
Då är det konstaterat, det är jag som är lite småtrög 😀
Quote from Therese Woodhill on 27 September 2009, 23:54blond och blåögd?
blond och blåögd?
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 10:07blond och blågröna iaf.
blond och blågröna iaf.
Quote from Therese Woodhill on 28 September 2009, 19:37det är därför du bara är småtrög, den gröna färgen.
det är därför du bara är småtrög, den gröna färgen.
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 09:03hehe ja det kan nog vara så 😀 så himla sant.
hehe ja det kan nog vara så 😀 så himla sant.