Quote from Guest on 7 February 2011, 12:21Hur tar jag bort mina blogginlägg?
Hur tar jag bort mina blogginlägg?
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 12:31Tex via din kalender.
Tex via din kalender.
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 12:32Du kan ta bort enskilda inlägg genom att klicka på Redigera under blogginläggsrubriken, och sen klicka på knappen Radera. Tror inte det finns något sätt att radera flera/alla tidigare inlägg, men nån annan kanske vet?
Du kan ta bort enskilda inlägg genom att klicka på Redigera under blogginläggsrubriken, och sen klicka på knappen Radera. Tror inte det finns något sätt att radera flera/alla tidigare inlägg, men nån annan kanske vet?
Quote from Bjarne Lewin on 7 February 2011, 22:17På sidan "Mina inställningar" finns en flik "Vad andra får se" där kan du klicka in att din blogg ska vara hemlig, då har du förvisso inte tagit bort blogginläggen men i alla fall hindrat andra från att se dem.
På sidan "Mina inställningar" finns en flik "Vad andra får se" där kan du klicka in att din blogg ska vara hemlig, då har du förvisso inte tagit bort blogginläggen men i alla fall hindrat andra från att se dem.
Quote from ellen olsson on 7 February 2011, 23:39Redigera blogginlägget och tryck på "radera". Det borde funka.
Redigera blogginlägget och tryck på "radera". Det borde funka.