Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBloggtips?
You need to log in to create posts and topics.

Hej,

dom här tipsen om bloggar man får upp på sin startsida är lite förvirrande, först när man öppnat blogginlägget om kommer ner till slutet så ser man datumet då det lades in. Och nu när jag börjat titta mer på dom sså verkar dom flesta vara väldigt ga

är det inte bara baserat på hur populärt de är?

eller om där finns nyckelord i de blogg som har något att göra med en av din egen blogg eller träning

jag stängd av den funktion då jag vill inte ser de som inte tillhör min vänlista i min flöde, men jag

Just nu ser jag t ex på min startsida följande:
Idag en blogg från Evely P skriven 19 januari, tre gillar
Igår Annica Johansson skriven 29 jan, en gillar
Robert Forsgren - ny från 20 sep!
21 sep Annica Johansson igen, 15 jan, en gillar
20 sep: Din

oj, skulle var intressant att få svar från en Admin om hur den funktion fungera

Vet ju inte hur noga dom scannar av inläggen här, så jag mailade info@funbeat.se också

Varje natt vaskar vi fram en top-30-lista. Toppen av 30-listan är det som visas som "blogg-topp". De som har valt att få blogg-tips i sin feed får ett tips som slumpas fram från dagens top-30-lista. Faktorer som gör att man kommer med på top-30 är bl.a. g

Nu har jag rotat lite. Hans, du har visst överkonsumerat blogg-tips =)

Utifrån top-30-listorna kan man bara få unika tips (inge kul att få samma tips två gånger). Du har fått 391 unika tips. För att hitta det 391:a unika tipset var snurran tvungen att le

Varför har jag fått så många tips, har jag fått fler än andra?
Hittade en inställning att jag ville ha tips flera gånger om dan, tycker iofs att jag brukar få ett om dan... Ändrade nu till 1 gång om dan, det borde väl funka?

Oavsett vilken inställning man gör så kan man bara få tips när man loggar in. Om du hade ställt in "flera gånger per dag" så bör du ha fått ett tips varje gång du loggade in.

Det är fler än du som har fått så många tips. Det är svårt att förutse om topli