Quote from Robert Johansson on 17 August 2010, 12:27Nån som vet status på banans skick den senaste tiden ?
Nån som vet status på banans skick den senaste tiden ?
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 08:53just nu är nog banan tyvärr ganska blöt. Vi få hoppas på hyfsat mkt vind o lite regn nästa vecka!
just nu är nog banan tyvärr ganska blöt. Vi få hoppas på hyfsat mkt vind o lite regn nästa vecka!
Quote from Robert Johansson on 24 August 2010, 09:11Okidoki, då vet jag.
Okidoki, då vet jag.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 20:36Sista dagen idag för anmälan utan förhöjd avgift.
Har ett 40-årskalas på kvällen med förberedelser som tillhör, aldrig cyklat ett motionslopp, tränat en månad landsväg och mycket lite skog och det är i princip den enda man rört på sig dom senaste 10 åre
Sista dagen idag för anmälan utan förhöjd avgift.
Har ett 40-årskalas på kvällen med förberedelser som tillhör, aldrig cyklat ett motionslopp, tränat en månad landsväg och mycket lite skog och det är i princip den enda man rört på sig dom senaste 10 åre
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 18:00Har lite frågor om banan.
Någon som vet hur regnkänslig den är?
Jag körde Billingeracet och den banan var tyvärr i rätt dåligt skick när vi längst bak kom fram till teknik områderna.
Är bockstensturen lika känslig??
Hur svår är turnen jämnfört med Bil
Har lite frågor om banan.
Någon som vet hur regnkänslig den är?
Jag körde Billingeracet och den banan var tyvärr i rätt dåligt skick när vi längst bak kom fram till teknik områderna.
Är bockstensturen lika känslig??
Hur svår är turnen jämnfört med Bil
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 19:39Kanske kan ge ett par råd till er.
svar till Tor-Björn: Skillnaden i svårighetsgraden (tekniken) på 30 och 50 km är inte stor. Det är mer grusväg och lite mer backar på 50 men inte mer tekninskt. Har du ett par mil i benen rekomenderar jag 50 km.
Svar
Kanske kan ge ett par råd till er.
svar till Tor-Björn: Skillnaden i svårighetsgraden (tekniken) på 30 och 50 km är inte stor. Det är mer grusväg och lite mer backar på 50 men inte mer tekninskt. Har du ett par mil i benen rekomenderar jag 50 km.
Svar
Quote from Robert Johansson on 31 August 2010, 08:57Nån som kan ge en ny status rapport på skicket på banan ?
Nån som kan ge en ny status rapport på skicket på banan ?
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 21:38Jag körde BST halvan igår och den var väldigt fin. Det har torkat upp bra och vädret som är nu torkar upp banan bra. Väderprognosen ser riktigt lovande ut så jag tror det kommer att bli en riktigt fin tur.
Jag körde BST halvan igår och den var väldigt fin. Det har torkat upp bra och vädret som är nu torkar upp banan bra. Väderprognosen ser riktigt lovande ut så jag tror det kommer att bli en riktigt fin tur.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 11:01Någon som har en däcksrekommendation att ge? Kan välja mellan Hutchinson Python 2.0, Racing Ralph 2.25 eller Nobby Nick 2.25?
Ska köra 100 km herrar motion va det tänkt./Daniel
Någon som har en däcksrekommendation att ge? Kan välja mellan Hutchinson Python 2.0, Racing Ralph 2.25 eller Nobby Nick 2.25?
Ska köra 100 km herrar motion va det tänkt.
/Daniel