Quote from Guest on 2 May 2010, 13:01Hejsan,
Jag ska simma Vansbrosimmet för först gången i sommar. Hur länge brukar folk stanna där? Ska boka boende och funderar på hur många dagar och vilka dagar man bör boka. Funderar på att åka upp fredag och hem måndag för att få lite uppladdning på pla
Hejsan,
Jag ska simma Vansbrosimmet för först gången i sommar. Hur länge brukar folk stanna där? Ska boka boende och funderar på hur många dagar och vilka dagar man bör boka. Funderar på att åka upp fredag och hem måndag för att få lite uppladdning på pla
Quote from ellen olsson on 2 May 2010, 13:11Det vanligaste är nog att åka upp dagen innan och sedan åka hem efter prisutdelningen.
En kompis åkte upp tidigt på morgonen samma dag från Göteborg men det var väl ingen höjdare.
Det vanligaste är nog att åka upp dagen innan och sedan åka hem efter prisutdelningen.
En kompis åkte upp tidigt på morgonen samma dag från Göteborg men det var väl ingen höjdare.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 16:14de ssite tre år åker jag upp dagen innan och hem efter prisutdelning. men jag har bara körde hem en gång, de andra två gånger hade jag andra som kunde hjälpa. (bo i växjö)
men om detta är din första gång och du har tid, det kanske skulle var rolig för d
de ssite tre år åker jag upp dagen innan och hem efter prisutdelning. men jag har bara körde hem en gång, de andra två gånger hade jag andra som kunde hjälpa. (bo i växjö)
men om detta är din första gång och du har tid, det kanske skulle var rolig för d
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 13:48Jag simmade både HalvVansbro & Vansbrosim förra året - åkte
dagen innan & kom hem efter VAnsbro simmet - typ långhelg!
Vi åkte upp hela familjen och hyrde en stuga - hör av dig ifall du behöver adressen till den.
Jag simmade både HalvVansbro & Vansbrosim förra året - åkte
dagen innan & kom hem efter VAnsbro simmet - typ långhelg!
Vi åkte upp hela familjen och hyrde en stuga - hör av dig ifall du behöver adressen till den.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 13:50Hyrde ett par gånger rum i stora vita villan precis före bron. Trevlig tant som hyr ut, och många andra simmare som bor där - härlig atmosfär
Hyrde ett par gånger rum i stora vita villan precis före bron. Trevlig tant som hyr ut, och många andra simmare som bor där - härlig atmosfär
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 13:52Finns det gott om tältplatser? På campingplatserna står det först till kvarn när det gäller tältplatserna, men på Vätternrundan brukar ju å andra sidan folk tälta överallt där det finns gräs.
Finns det gott om tältplatser? På campingplatserna står det först till kvarn när det gäller tältplatserna, men på Vätternrundan brukar ju å andra sidan folk tälta överallt där det finns gräs.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 17:12om man kommer på fredag eller tidig på lördag är det gott om platser, men lite senare på lördag kan det var tuff.
den tältplats jag har sett ligger i ett football plan och de har inte gjört något uppdelning så en liten tält kan ta en hel del plats om man
om man kommer på fredag eller tidig på lördag är det gott om platser, men lite senare på lördag kan det var tuff.
den tältplats jag har sett ligger i ett football plan och de har inte gjört något uppdelning så en liten tält kan ta en hel del plats om man
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 09:00Det finns två campingplatser i själva Vansbro; "Plasket" i anslutning till målområdet och Vanåvallen. På den senare, som egentligen är en fotbollksplan, måste man boka plats. Om man är sent ute (det är nog dags redan nu!), så finns det en campingplatser p
Det finns två campingplatser i själva Vansbro; "Plasket" i anslutning till målområdet och Vanåvallen. På den senare, som egentligen är en fotbollksplan, måste man boka plats. Om man är sent ute (det är nog dags redan nu!), så finns det en campingplatser p
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 10:28Låter vettigt att hänga kvar lite efter och äta en massiv middag. Skulle verkligen behöva lite tips på boende. Alla tre jag mailat har fullt. Har ev plats i bil från stockholm på lördagen ifall någon vill vara med och dela soppa.
Jag startar kl 1145 på s
Låter vettigt att hänga kvar lite efter och äta en massiv middag. Skulle verkligen behöva lite tips på boende. Alla tre jag mailat har fullt. Har ev plats i bil från stockholm på lördagen ifall någon vill vara med och dela soppa.
Jag startar kl 1145 på s
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 13:53min tips är att du ringe vansbro turist byrå varanan dag. vi pratade med de på en onsdag och då sa de att de hade bara skol platser kvar ca 3-4mil från vansbro men då var det bara fredag och lördag kväll.
så vi skulle undersöka om vi kunde hitta en hote
min tips är att du ringe vansbro turist byrå varanan dag. vi pratade med de på en onsdag och då sa de att de hade bara skol platser kvar ca 3-4mil från vansbro men då var det bara fredag och lördag kväll.
så vi skulle undersöka om vi kunde hitta en hote