Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu kör vi ett nytt gemensamt träningspass på Bohusleden, 60 miles (96 km) på ett dygn med övernattning halvvägs. Denna gången springer vi söderut och startar i Uddevalla, Fridhems Ishall klockan 13.30 lördagen den 13 april (Västtrafik: Sälghugget).

Följe

Gillas!

Kan inte annat än hålla med Christer,sprang och cykade en tidig vår på Bohusleden för nått år sedan runt kungälv med min vän Tomas under några dagar,fantastiska stigar med en bädd av vitsippor på sidan av stigarna så långt ögat kunna nå,bara "skorpan och

Vilken toppengrej! Hade gärnat varit med om det inte krockat med TEC.
Hoppas på fler gånger! 🙂

Fontin Motionscentral har tyvärr brunnit ner i ett illvilligt sabotage. Så möjligheten för dusch och återhämtning vid målet finns inte längre kvar.

Springer TEC den helgen. Hoppas på nya inbjudningar.

Testsprang nya trailskor inför detta event i lördags: Salomon XR Mission CS

Resultat var inget bra. Sprungit några gånger efter det i ren förnekelse men fötterna blir bara värre tyvärr.
BILD:http://www.ultradreams.se/images/blisters.png

När man googlar

Nu har jag inte testat just dom - men jag har 3 par andra Salomon-skor som är väldigt sköna och jag får absolut inga blåsor! (Sprang tex BAMM-50 för ett par år sen i ett par Salomon Speedcross 2 - där springer man rätt mycket upp och ner med mestadels blö