Quote from Guest on 4 February 2013, 20:06Nu kör vi ett nytt gemensamt träningspass på Bohusleden, 60 miles (96 km) på ett dygn med övernattning halvvägs. Denna gången springer vi söderut och startar i Uddevalla, Fridhems Ishall klockan 13.30 lördagen den 13 april (Västtrafik: Sälghugget).
Följe
Nu kör vi ett nytt gemensamt träningspass på Bohusleden, 60 miles (96 km) på ett dygn med övernattning halvvägs. Denna gången springer vi söderut och startar i Uddevalla, Fridhems Ishall klockan 13.30 lördagen den 13 april (Västtrafik: Sälghugget).
Följe
Quote from Funbeat user on 4 February 2013, 20:16Gillas!
Gillas!
Quote from Funbeat user on 5 February 2013, 15:05Kan inte annat än hålla med Christer,sprang och cykade en tidig vår på Bohusleden för nått år sedan runt kungälv med min vän Tomas under några dagar,fantastiska stigar med en bädd av vitsippor på sidan av stigarna så långt ögat kunna nå,bara "skorpan och
Kan inte annat än hålla med Christer,sprang och cykade en tidig vår på Bohusleden för nått år sedan runt kungälv med min vän Tomas under några dagar,fantastiska stigar med en bädd av vitsippor på sidan av stigarna så långt ögat kunna nå,bara "skorpan och
Quote from Christer Heinbäck on 6 February 2013, 08:13Vilken toppengrej! Hade gärnat varit med om det inte krockat med TEC.
Hoppas på fler gånger! 🙂
Vilken toppengrej! Hade gärnat varit med om det inte krockat med TEC.
Hoppas på fler gånger! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2013, 22:12Fontin Motionscentral har tyvärr brunnit ner i ett illvilligt sabotage. Så möjligheten för dusch och återhämtning vid målet finns inte längre kvar.
Fontin Motionscentral har tyvärr brunnit ner i ett illvilligt sabotage. Så möjligheten för dusch och återhämtning vid målet finns inte längre kvar.
Quote from Funbeat user on 1 April 2013, 23:46Springer TEC den helgen. Hoppas på nya inbjudningar.
Springer TEC den helgen. Hoppas på nya inbjudningar.
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 15:52Testsprang nya trailskor inför detta event i lördags: Salomon XR Mission CS
Resultat var inget bra. Sprungit några gånger efter det i ren förnekelse men fötterna blir bara värre tyvärr.
BILD:http://www.ultradreams.se/images/blisters.pngNär man googlar
Testsprang nya trailskor inför detta event i lördags: Salomon XR Mission CS
Resultat var inget bra. Sprungit några gånger efter det i ren förnekelse men fötterna blir bara värre tyvärr.
BILD:http://www.ultradreams.se/images/blisters.png
När man googlar
Quote from Elias Engqvist on 11 April 2013, 17:50Nu har jag inte testat just dom - men jag har 3 par andra Salomon-skor som är väldigt sköna och jag får absolut inga blåsor! (Sprang tex BAMM-50 för ett par år sen i ett par Salomon Speedcross 2 - där springer man rätt mycket upp och ner med mestadels blö
Nu har jag inte testat just dom - men jag har 3 par andra Salomon-skor som är väldigt sköna och jag får absolut inga blåsor! (Sprang tex BAMM-50 för ett par år sen i ett par Salomon Speedcross 2 - där springer man rätt mycket upp och ner med mestadels blö