Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag ska i år arrangera ett lopp som går av stapel lördag den 26e Maj i Bollnäs. Detta motionslopp kommer skänka pengar till Cancerfonden och på så sätt slå ihop nytta med nöje

Distansen kommer ligga på 11.5 km samt 6 km.
Den längre distansen är till fö

Japp! Det vill jag vara med på. Synd bara att jag jobbar men eftersom man inte behöver betala före den 20:de så testar jag om jag kan få ledigt och kommer in med en anmälan senare i så fall om jag lyckas.

Kul att höra! 🙂 Får hoppas du får ledigt från jobbet då! 🙂

Tänkte se hur intresset för att träna i grupp inför detta lopp är?
Mer information: http://bollnasloppet.blogspot.com/p/intresserad-av-att-trana-i-grupp-infor.html

Det börjar trilla in lite anmälningar. Du har väl inte glömt att skicka en anmälan till mailen för att få besked om att det är bekräftat, samtidigt kan du ju även passa på att betala så man inte glömmer bort det 😉

Förena nytta med nöje! 🙂

Loppet närmar sig, det är bara tre veckor kvar nu! I dagens läge har det kommit in 32 anmälningar och det känns superkul! Mycket börjar falla på plats och det är bara lite småsaker som ska ordnas. Ser verkligen superfram emot detta och ska bli kul att se

Finns fortfarande 7 platser till loppet, skicka in din anmälan på bollnasloppet@hotmail.com - namn och distans.
Har du inte fått svar inom 24 timmar - maila igen! 🙂