Quote from Guest on 4 November 2012, 20:02Någon som vet om det finns något sådant? Har idéer på att kanske bygga något själv. Vill kunna sitta o knappa på laptopen samtidigt som man sitter på trainern. Eventuellt även ställa någon fläkt eller liknande på bordet så att man inte får svett på datorn
Någon som vet om det finns något sådant? Har idéer på att kanske bygga något själv. Vill kunna sitta o knappa på laptopen samtidigt som man sitter på trainern. Eventuellt även ställa någon fläkt eller liknande på bordet så att man inte får svett på datorn
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 20:12Det här var ju det bästa tipset på länge!
Bordet från IKEA är höj- och sänkbart eller?
Det här var ju det bästa tipset på länge!
Bordet från IKEA är höj- och sänkbart eller?
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 21:27Det finns stadiga notställ i trä som är höj-och sänkbara och som man
kan ändra lutning/vinkel på
Det finns stadiga notställ i trä som är höj-och sänkbara och som man
kan ändra lutning/vinkel på
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 21:53Tanken var att kunna arbeta vid datorn i en behaglig position. Blev en ganska dyr variant. Ikea Galant elektriskt höjbart skrivbord..
BILD:http://lopsteget.files.wordpress.com/2012/11/trainer.jpg?w=500
Blev väldigt bra!
Tanken var att kunna arbeta vid datorn i en behaglig position. Blev en ganska dyr variant. Ikea Galant elektriskt höjbart skrivbord..
BILD:http://lopsteget.files.wordpress.com/2012/11/trainer.jpg?w=500
Blev väldigt bra!
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 21:57Jobbar ni när ni cyklar alltså? Jag brukar titta på Dallas...
Jobbar ni när ni cyklar alltså? Jag brukar titta på Dallas...
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 09:54Japp Ikea bordet är höj och sänkbart. Jobbar vid trainern...???
Jag brukar kolla på film.... 🙂
Japp Ikea bordet är höj och sänkbart. Jobbar vid trainern...???
Jag brukar kolla på film.... 🙂
Quote from Johan Lindhoff on 5 November 2012, 17:33Jag brukar använda ett rejält notställ.
Jag brukar använda ett rejält notställ.
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 19:15Smidigt när man måste jobba över och inte vill kompromissa med träningen..
Smidigt när man måste jobba över och inte vill kompromissa med träningen..
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 19:39Notställ!
Notställ!
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 20:37Notställ, nu blir jag nyfiken, förklara, visa bilder??
Modell och var köper man dem (billigt)?
Notställ, nu blir jag nyfiken, förklara, visa bilder??
Modell och var köper man dem (billigt)?