Quote from Guest on 6 January 2014, 15:56Bore Cup 2014, Deltävling 2
Arrangör: Hemlingby LK
Plats: Hemlingbystugan, Gävle
Hemsida: http://www.borecup.se/
Pris: 80 :- per deltävling. 40 :- extra vid efteranmälan.7,5 km för samtliga klasser.
K, K40, K50, K60 & Motion
M (öppen klass), M40, M50 ,
Bore Cup 2014, Deltävling 2
Arrangör: Hemlingby LK
Plats: Hemlingbystugan, Gävle
Hemsida: http://www.borecup.se/
Pris: 80 :- per deltävling. 40 :- extra vid efteranmälan.
7,5 km för samtliga klasser.
K, K40, K50, K60 & Motion
M (öppen klass), M40, M50 ,
Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 16:06Rolle H, vill du vara snäll och ändra? Det är Gästrikland och inte Uppland för den här deltävlingen. Tack 🙂
Rolle H, vill du vara snäll och ändra? Det är Gästrikland och inte Uppland för den här deltävlingen. Tack 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2014, 17:38Ingen diskusson före tävlingen?
Själv ser jag fram emot årets 1:a tävling även om jag nyss varit förkyld och fotleden värker, blir väl mer skidåkning framöver så jag får vila den men imorgon blir det till att anstränga den och resten av kroppen lite!
K
Ingen diskusson före tävlingen?
Själv ser jag fram emot årets 1:a tävling även om jag nyss varit förkyld och fotleden värker, blir väl mer skidåkning framöver så jag får vila den men imorgon blir det till att anstränga den och resten av kroppen lite!
K
Quote from Funbeat user on 10 January 2014, 20:28Absolut! Skall bli kul och se om det går att skrämma upp lite fart!
Absolut! Skall bli kul och se om det går att skrämma upp lite fart!
Quote from Funbeat user on 10 January 2014, 21:47Men hur blir vädret och underlaget? Snö och kyla och halka?
Men hur blir vädret och underlaget? Snö och kyla och halka?
Quote from Funbeat user on 10 January 2014, 23:20Ja det blir - 8 C och snö/isunderlag men inget snöfall så det blir nog jättebra förhållanden!
Ja det blir - 8 C och snö/isunderlag men inget snöfall så det blir nog jättebra förhållanden!
Quote from Funbeat user on 11 January 2014, 20:43Det blev -7 C och bra snö-/isunderlag, dock lite halt här och var. Starten gick plötsligt utan att någon pratade om banan eller önskade välkommen, mycket underligt.
Kändes inget vidare på uppvärmningen och inte heller under loppet men kämpade på och slet
Det blev -7 C och bra snö-/isunderlag, dock lite halt här och var. Starten gick plötsligt utan att någon pratade om banan eller önskade välkommen, mycket underligt.
Kändes inget vidare på uppvärmningen och inte heller under loppet men kämpade på och slet
Quote from Funbeat user on 11 January 2014, 21:49Micke, jag tror inte motionärer tävlar under vintern. Bore Cup är för rävar. Själv var jag anmäld men är inte så förtjust i kyla och vinter så jag stannade kvar hemma.
Micke, jag tror inte motionärer tävlar under vintern. Bore Cup är för rävar. Själv var jag anmäld men är inte så förtjust i kyla och vinter så jag stannade kvar hemma.