Quote from Guest on 19 June 2011, 15:03Cyklade Vättern i helgen och efter förättat värv höll jag inne reset i ett par sek av någon anledning jag nu inte minns.
Rundan finns under träningshistorik i klockan men följer inte med över till vare sig funbeat eller Garmin TC när jag vill importera.
Cyklade Vättern i helgen och efter förättat värv höll jag inne reset i ett par sek av någon anledning jag nu inte minns.
Rundan finns under träningshistorik i klockan men följer inte med över till vare sig funbeat eller Garmin TC när jag vill importera.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 15:13Nej, reseten skall inte påverka. Du kan ha fler pass och reseta emellan. Jag har varit med om samma sak, men kom adrig under fun med varför. Har du prövat annan mjukvara, såsom garmin connect eller sporttracks?
Nej, reseten skall inte påverka. Du kan ha fler pass och reseta emellan. Jag har varit med om samma sak, men kom adrig under fun med varför. Har du prövat annan mjukvara, såsom garmin connect eller sporttracks?
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 15:24Jag har för mig att du kan överföra data manuellt via Garmin Connect.
Jag har för mig att du kan överföra data manuellt via Garmin Connect.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:17Blir lite osäker på om jag förstår dig rätt.
Du _ska_ hålla inne reset i >3 sekunder för att avsluta passet.Det finns en mjukvarureset, men det handlar om att trycka in andra knappar.
Blir lite osäker på om jag förstår dig rätt.
Du _ska_ hålla inne reset i >3 sekunder för att avsluta passet.
Det finns en mjukvarureset, men det handlar om att trycka in andra knappar.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:48Problem solved! Jag försökte en 72:a gång och då fanns rundan där och importerades utan problem.
Jag höll inne reset i tre sek för att avsluta passet.
Har dock inte gjort det innan då jag brukar träna, trycka på stop, stänga av väl hemma slå på klockan o
Problem solved! Jag försökte en 72:a gång och då fanns rundan där och importerades utan problem.
Jag höll inne reset i tre sek för att avsluta passet.
Har dock inte gjort det innan då jag brukar träna, trycka på stop, stänga av väl hemma slå på klockan o