Quote from Guest on 1 November 2009, 16:28http://www.bostonmarathon.com
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 16:38Lycka till. Kan du gå under 2.36 i Boston?
Lycka till. Kan du gå under 2.36 i Boston?
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:33Just nu är jag överlycklig om jag kommer till Boston marathon överhuvudtaget. Jag har fått ändra flygresan från torsdag till lördag pga askan och att Arlanda har stängt igen. Jag måste vara i Boston på söndagen för att hämta ut startbeviset för att få spr
Just nu är jag överlycklig om jag kommer till Boston marathon överhuvudtaget. Jag har fått ändra flygresan från torsdag till lördag pga askan och att Arlanda har stängt igen. Jag måste vara i Boston på söndagen för att hämta ut startbeviset för att få spr
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 11:03Tråkigt Bengt 🙁 hoppas verkligen att du kommer iväg 🙂 och kan genomföra ett bra marathon (t+).
Håller tummarna Torbjörn
Tråkigt Bengt 🙁 hoppas verkligen att du kommer iväg 🙂 och kan genomföra ett bra marathon (t+).
Håller tummarna Torbjörn
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 22:22Tyvärr blev det inget Boston marathon då Islands aska visade sig vara ett oöverstigligt hinder. Hur hade det gått om jag varit där? Sprang idag 32 km på Team Stockholm marathon och det kändes fullt tillräckligt.
Det går fler tåg (fortfarande dock inga fl
Tyvärr blev det inget Boston marathon då Islands aska visade sig vara ett oöverstigligt hinder. Hur hade det gått om jag varit där? Sprang idag 32 km på Team Stockholm marathon och det kändes fullt tillräckligt.
Det går fler tåg (fortfarande dock inga fl