Quote from Guest on 27 April 2013, 19:02Hej!
Jag är en nybörjare som ska cykla mitt första lopp i sommar, Tjejvättern. Jag skulle vilja veta exakt vad jag ska ha i sadelväskan för att kunna byta slang vid punktering.
Jag är inte ute efter det allra dyraste och bäst i klassen. Bara det nödvänd
Hej!
Jag är en nybörjare som ska cykla mitt första lopp i sommar, Tjejvättern. Jag skulle vilja veta exakt vad jag ska ha i sadelväskan för att kunna byta slang vid punktering.
Jag är inte ute efter det allra dyraste och bäst i klassen. Bara det nödvänd
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 19:12Det som jag har i min sadelväska är det här.
Kolsyrepump
Slang
2st Däckavtagare
1 multiverktyg.Jag skulle hellre ha med en ny slang istället för dit rep kit.
Det som jag har i min sadelväska är det här.
Kolsyrepump
Slang
2st Däckavtagare
1 multiverktyg.
Jag skulle hellre ha med en ny slang istället för dit rep kit.
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 19:47Slang, pump och däckavdragare är måsten. Du vill inte pyssla med reparationskit efter vägen.
Slang, pump och däckavdragare är måsten. Du vill inte pyssla med reparationskit efter vägen.
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 19:52Om du skaffar en kolsyrepump, prova att använda den hemma först.
Jag tycker att du skall börja med vanlig pump.
Träna på att byta slang hemma innan, gör du fel är det lätt att slangen kryper ut när du pumpar upp den.
Om du skaffar en kolsyrepump, prova att använda den hemma först.
Jag tycker att du skall börja med vanlig pump.
Träna på att byta slang hemma innan, gör du fel är det lätt att slangen kryper ut när du pumpar upp den.
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 20:10Jag har ett par savetter i väskan också, man blir väldigt skitig av att byta slang.
Jag har ett par savetter i väskan också, man blir väldigt skitig av att byta slang.
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 20:35500 kr-sedel (taxi hem).
500 kr-sedel (taxi hem).
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 00:39Strunta i savetter, lägg ner ett par engångsplasthandskar istället.
Strunta i savetter, lägg ner ett par engångsplasthandskar istället.
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 01:07Tack för alla förslag! Då vet jag vad jag behöver inhandla.
Tack för alla förslag! Då vet jag vad jag behöver inhandla.