Quote from Guest on 25 May 2010, 21:01Landsvägscykling blir ju roligare med backar, tyvärr är ju uppland rätt platt. Om man utgår från uppland och vill cykla max 5-6 mil, vilka rutter skulle ni rekommendera om man vill maxa antalet höjdmeter (utan att cykla samma backe i samma riktning flera
Landsvägscykling blir ju roligare med backar, tyvärr är ju uppland rätt platt. Om man utgår från uppland och vill cykla max 5-6 mil, vilka rutter skulle ni rekommendera om man vill maxa antalet höjdmeter (utan att cykla samma backe i samma riktning flera
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 21:11Carolinabacken o Baksidan av slottet 10-15 ggr ger fina ben.
Carolinabacken o Baksidan av slottet 10-15 ggr ger fina ben.
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 15:07Igår körde vi i CK Uni intervallträning på Polacksbacken med bla Eklundshovsbacken. På styret hade jag totalt 430 höjdmeter när jag kom hem, skapligt för att vara i denna del av landet.
Backarna på Billbyvägen på väg in till Sigtuna är härliga. Inte så l
Igår körde vi i CK Uni intervallträning på Polacksbacken med bla Eklundshovsbacken. På styret hade jag totalt 430 höjdmeter när jag kom hem, skapligt för att vara i denna del av landet.
Backarna på Billbyvägen på väg in till Sigtuna är härliga. Inte så l
Quote from Bertil Nolheim on 26 May 2010, 15:26Sista backem på Billbyvägen på väg ut från Sigtuna, innan man kommer upp på den större vägen, är ju rätt tuff. Runt 10% som mest tror jag.
Sista backem på Billbyvägen på väg ut från Sigtuna, innan man kommer upp på den större vägen, är ju rätt tuff. Runt 10% som mest tror jag.
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 15:40Lars: du menar kanske Sjudargårdsvägen som ansluter mot Billbyvägen i t-korsningen? Tror den allmänt kallas Sjudarbacken.
Lars: du menar kanske Sjudargårdsvägen som ansluter mot Billbyvägen i t-korsningen? Tror den allmänt kallas Sjudarbacken.
Quote from Bertil Nolheim on 26 May 2010, 15:53Den här backen menar jag.
Den här backen menar jag.