Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBra cykelaffärer i Östersund?
You need to log in to create posts and topics.

Nästa helg ska jag vara sällskap åt min pojkvän som ska cykla Vertex velo i Östersund, så under tiden tänkte jag kika runt i lite cykelaffärer! 🙂

Vart ska man gå för att hitta cykelkläder i dam storlekar? Har något svagt minne av att Helena E visste v

Tyvärr är inte östersund stort på cykelkläder, men det finns lite på Team sportia, de ligger inte i själva stadskärnan utan uppe på köpcentret efter e14, crafts kläder, snygga tröjor för damer! O
ch så finns som sagt lite nike-kläder på Egons cykelaffär,

Det finns väl scooterkläder i Östersund så man inte fryser.

visst men vi har sommar vi med, på sommaren, isbjörnar finns itne heller på våra gator;)

vintertid kan det behövas skoterkläder däremot...

Jag var i Östersund 1981 under lumpen.

Vi hamnade på Esso motorhotells tisdagsdans.

Det var en upplevelse för livet.

Köpcenter efter e14? Vart då? Det hade jag inte en aning om att fanns! 😀 Är det Egons som ligger inne i stan? Isåfall tror jag att jag var in dit förra året, men dom hade bara cyklar då... Fast ny cykel skulle kanske inte vara så dumt.. 😉

Jag ska tyvä

När man kommer från sundsvall så kör man ju mot trondheim och svänger in mot själva stan uppe vid en rondell..vid mcdonalds..och där finns ett köpcenter, eller köpcenter eller köpcenter, det är en del affärer på rad, Lillänge heter det, ..coop rusta osv D

Ja, du vet säkert mer om vart banorna går än vad jag vet. Det var tur att jag inte cyklade helt fel för då hade jag nog fortfarande varit ute och cyklat... 😉

Ja, det var tidtagning förra året och prisutdelning! 🙂 Sambon ska cykla backsprinten i år ige

det har vi tänkt att göra, iallafall jag och dottern, roligt att se andra slita:D