Quote from Guest on 4 May 2010, 11:48Jag är nybörjare på det här med cykel och undrar om ni som bor i sthlm/omnejd kan rekommendera bra träningsvägar för lvhcykling.
Gärna en "rundbana" eller sträcka där det inte är några rödljus eftersom jag ska öva på att trycka på i tempoställning inför
Jag är nybörjare på det här med cykel och undrar om ni som bor i sthlm/omnejd kan rekommendera bra träningsvägar för lvhcykling.
Gärna en "rundbana" eller sträcka där det inte är några rödljus eftersom jag ska öva på att trycka på i tempoställning inför
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:58Jag bor vid Odenplan så vi har samma utgångspunkt.
Oftast kör jag norrut mot Vallentuna via Sollentuna och Skålhamravägen. Norr om Vallentuna finns massor med fina vägar utan så mycket trafik, t.ex. sträckan mellan Sälna och Frösunda.
Mitt andra val är
Jag bor vid Odenplan så vi har samma utgångspunkt.
Oftast kör jag norrut mot Vallentuna via Sollentuna och Skålhamravägen. Norr om Vallentuna finns massor med fina vägar utan så mycket trafik, t.ex. sträckan mellan Sälna och Frösunda.
Mitt andra val är
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 12:18Det finns också en ganska bra sträckning neråt Södertälje till. Lite trist att ta sig ner dit också men när man väl är där blir det lätt ett antal mil på fina vägar! 🙂
Jag själv som bor i innerstan kör också gärna kortare rundor på Djurgårn och i Stora
Det finns också en ganska bra sträckning neråt Södertälje till. Lite trist att ta sig ner dit också men när man väl är där blir det lätt ett antal mil på fina vägar! 🙂
Jag själv som bor i innerstan kör också gärna kortare rundor på Djurgårn och i Stora
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 12:30Kanon, mkt uppskattat, tack!
Tror jag lutar mer mot Ekerö och Färingsö, jag är mer familjär med vägarna ut mot drottningholm, än norröver i stan.
Är lite mesig av mig så jag föredrar cykelbanor framför vägen. Inbillar mig alltid att det kommer en lastbi
Kanon, mkt uppskattat, tack!