Quote from Guest on 3 November 2010, 19:18Kul iniatitiv Ida. Hoppas på många medlemmar!! =)
kram
Kul iniatitiv Ida. Hoppas på många medlemmar!! =)
kram
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 19:28Ja verkligen! 🙂 Verkar som om vi kan bli rätt många. Hoppas bara inte vissa blir avskräckta utav "tekniken" här på funbeat. Det är ju enkelt om man bara försöker sätta sig in i det. Kram Kram
Ja verkligen! 🙂 Verkar som om vi kan bli rätt många. Hoppas bara inte vissa blir avskräckta utav "tekniken" här på funbeat. Det är ju enkelt om man bara försöker sätta sig in i det. Kram Kram
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 17:15Behöver nog hjälp med den häringa tekniken!
Behöver nog hjälp med den häringa tekniken!
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 12:44Jätte kul! Jag är med.
Man behöver all hjälp man kan få med motivationen nu när regn, mörker och snö kommer.
Jätte kul! Jag är med.
Man behöver all hjälp man kan få med motivationen nu när regn, mörker och snö kommer.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 20:08Hej! Det går inte så bra för mig å min träning, är sjukskriven...men jag orkade att gå ut med soporan igår, räknas det??? 😉
Men till er andra kämpa på, ni är jätteduktiga!!
Kram Rebecka
Hej! Det går inte så bra för mig å min träning, är sjukskriven...men jag orkade att gå ut med soporan igår, räknas det??? 😉
Men till er andra kämpa på, ni är jätteduktiga!!
Kram Rebecka