Quote from Guest on 2 January 2011, 23:11Jag jobbar vid Liljeholmen och skulle vilja veta om det finns om bra massör i närheten. Nån som vet? Jag vill INTE ha en såndär som klappar lite gulligt på musklerna utan nån som kramar liv i trötta ben!
Jag jobbar vid Liljeholmen och skulle vilja veta om det finns om bra massör i närheten. Nån som vet? Jag vill INTE ha en såndär som klappar lite gulligt på musklerna utan nån som kramar liv i trötta ben!
Quote from Elias Engqvist on 2 January 2011, 23:21Inte riktigt vid liljeholmen precis men vid sveaplan ung.
Hit går jag då och då - och det är allt annat än ömma smekningar. Dom är jätteduktiga!
http://www.accessrehab.se/
Inte riktigt vid liljeholmen precis men vid sveaplan ung.
Hit går jag då och då - och det är allt annat än ömma smekningar. Dom är jätteduktiga!
Quote from Mica Concepcion on 3 January 2011, 20:46Kan tipsa om min syrra Erica Zemgals på hälsopartners i Gla stan.
Erica tar i så man nästan gråter om hon hittar muskler som behöver lösas, ger sig inte förrän varenda muskelknut är upplöst.
Är utbildad massageterapeut på Axelsons och sen vidareutbildnin
Kan tipsa om min syrra Erica Zemgals på hälsopartners i Gla stan.
Erica tar i så man nästan gråter om hon hittar muskler som behöver lösas, ger sig inte förrän varenda muskelknut är upplöst.
Är utbildad massageterapeut på Axelsons och sen vidareutbildnin