Quote from Guest on 19 January 2015, 20:17Hej, jag ska arrangera ett lopp och vill få till det riktigt bra. Jag behöver er hjälp så att jag inte missar några viktiga detaljer vid arrangemanget.
Följ länken för att fylla i den lilla undersökningen som tar ett par minuter på sin höjd. http://goo.gl
Hej, jag ska arrangera ett lopp och vill få till det riktigt bra. Jag behöver er hjälp så att jag inte missar några viktiga detaljer vid arrangemanget.
Följ länken för att fylla i den lilla undersökningen som tar ett par minuter på sin höjd. http://goo.gl
Quote from Funbeat user on 19 January 2015, 20:27Good luck Kenth! Hope my random answers help.
Good luck Kenth! Hope my random answers help.
Quote from Funbeat user on 19 January 2015, 21:12Thank you very much 🙂
Thank you very much 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2015, 22:23Hoppas jag kunde vara till nytta 🙂
Blev f ö lite nyfiken, springskytte: hur länge har det funnits?
Hoppas jag kunde vara till nytta 🙂
Blev f ö lite nyfiken, springskytte: hur länge har det funnits?
Quote from Funbeat user on 19 January 2015, 23:16Springskytte i vår form som skidskytte fast med ofarlig skjututrustning är helt ny och vi har ambitionen att göra en officiell idrott av det. Springskytte förekommer med pistol och även i liten utsträckning utomlands under namnet summerbiathlon. För skids
Springskytte i vår form som skidskytte fast med ofarlig skjututrustning är helt ny och vi har ambitionen att göra en officiell idrott av det. Springskytte förekommer med pistol och även i liten utsträckning utomlands under namnet summerbiathlon. För skids
Quote from Funbeat user on 19 January 2015, 23:20Det finns t o m med här på Funbeat som träningskategori 😉
Det finns t o m med här på Funbeat som träningskategori 😉
Quote from Funbeat user on 20 January 2015, 00:08Coolt 😀
En kul idé faktiskt 🙂
Coolt 😀
En kul idé faktiskt 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2015, 02:00Finns skidskytte kvar?
Det var populärt på 50-talet.
Deltog ett år på Skolungdomens mästerskap.
Detta evenemang dödade våra politiker.Så stå på dig.
Finns skidskytte kvar?
Det var populärt på 50-talet.
Deltog ett år på Skolungdomens mästerskap.
Detta evenemang dödade våra politiker.
Så stå på dig.
Quote from Funbeat user on 20 January 2015, 06:00Himla kul idé! Lycka till! 🙂
Himla kul idé! Lycka till! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2015, 07:47Tack för peppning, tar tacksamt emot all hjälp med att sprida begreppet springskytte och tävlingen Straffrundan.
(H:)
Är det någon som är intresserad av att hjälpa till på ett hörn.
maila: kenth.lindgren@straffrundan.se
Tack för peppning, tar tacksamt emot all hjälp med att sprida begreppet springskytte och tävlingen Straffrundan.
(H:)
Är det någon som är intresserad av att hjälpa till på ett hörn.
maila: kenth.lindgren@straffrundan.se