Quote from Guest on 24 August 2008, 14:06Säljer min cykel:
http://www.blocket.se/vi/17775928.htm
Vad är ett bra och rättvist pris på den här tycker ni?
Säljer min cykel:
http://www.blocket.se/vi/17775928.htm
Vad är ett bra och rättvist pris på den här tycker ni?
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 14:16Haha, vill du ha den såld snabbt eller?
Smygreklam utan smyg...
Haha, vill du ha den såld snabbt eller?
Smygreklam utan smyg...
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 14:17Tja, gärna såld, men jag var osäker på pris så jag tänkte varför inte... 🙂 Här finns ju många som har mer erfarenhet än jag.
Tja, gärna såld, men jag var osäker på pris så jag tänkte varför inte... 🙂 Här finns ju många som har mer erfarenhet än jag.
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 15:25Hej Kristoffer
Min erfarenhet av att sälja begagnade cyklar är begränsade. Men en sak är säkert och det är att man sällan får vad den kanske är värd. Jag skulle ev kunna tänka mig att betala lite drygt 1/2 nypriset för en cykel som har ett par säsonger p
Hej Kristoffer
Min erfarenhet av att sälja begagnade cyklar är begränsade. Men en sak är säkert och det är att man sällan får vad den kanske är värd. Jag skulle ev kunna tänka mig att betala lite drygt 1/2 nypriset för en cykel som har ett par säsonger p
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 15:38Tack för tipset! Får nog sänka lite då 😀
Tack för tipset! Får nog sänka lite då 😀
Quote from ellen olsson on 24 August 2008, 17:28Du behöver nog sänka (det ursprungliga) priset en del, ffa. med tanke på att höstreorna är på gång...
Du behöver nog sänka (det ursprungliga) priset en del, ffa. med tanke på att höstreorna är på gång...
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 17:29Notera att det inte är rätt årstid heller, bättre att sälja på våren till nån hugande VR-cyklist.
Notera att det inte är rätt årstid heller, bättre att sälja på våren till nån hugande VR-cyklist.
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 17:32Var hittar man hugade VR-cyklister?
Var hittar man hugade VR-cyklister?
Quote from ellen olsson on 24 August 2008, 17:33I Motala?
I Motala?
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 17:35Är inte Jönköping bättre om man har en snabb cykel?
Är inte Jönköping bättre om man har en snabb cykel?