Quote from Guest on 17 February 2009, 08:49Såg att CC har rea på Eggbeaterpedaler, minst 20%
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=1&funk=steg_tva&extra=kampanj&Kampanj_ID=275
Såg att CC har rea på Eggbeaterpedaler, minst 20%
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=1&funk=steg_tva&extra=kampanj&Kampanj_ID=275
Quote from Ingemar Lindgren on 17 February 2009, 08:59Jag fick med ett par sådana när jag köpte min MTB men bytte raskt över till SPD igen. Huva... Ingen känsla för om man var i- eller urklickad, och alldeles föer mycket float för min smak.
Jag fick med ett par sådana när jag köpte min MTB men bytte raskt över till SPD igen. Huva... Ingen känsla för om man var i- eller urklickad, och alldeles föer mycket float för min smak.
Quote from Rasmus Olsson on 17 February 2009, 09:02Det är just floatet som knäna gillar. Sitta fast utan möjlighet till rörelse sliter hårt på knäna.
Det är just floatet som knäna gillar. Sitta fast utan möjlighet till rörelse sliter hårt på knäna.
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 09:08Man får olika mycket float beroende på hur man sätter fast pedalklotsarna.
Man får olika mycket float beroende på hur man sätter fast pedalklotsarna.
Quote from Rasmus Olsson on 17 February 2009, 09:09Köp inte C-modellen! De är helt värdelösa, går sönder du tittar på dom.
tyvärr inga Candy som jag behöver. Smarty går bort, då de inte har maskinlager.
Köp inte C-modellen! De är helt värdelösa, går sönder du tittar på dom.
tyvärr inga Candy som jag behöver. Smarty går bort, då de inte har maskinlager.
Quote from Bertil Nolheim on 17 February 2009, 09:21Beställt. Tack för tipset.
Beställt. Tack för tipset.
Quote from Lars Ekegård on 17 February 2009, 18:22Härliga pedaler.
Men som Bruse säger akta dig för C modellen, har kört sönder 2 par utan större smällar.
Har ett par SL som gått flera år utan krångel och tagit massor av stryk.
Härliga pedaler.
Men som Bruse säger akta dig för C modellen, har kört sönder 2 par utan större smällar.
Har ett par SL som gått flera år utan krångel och tagit massor av stryk.