Quote from Guest on 9 April 2011, 00:57Hohoho!!!
någon som kan tipsa om bra rundor i uppsala, gärna lite längre!
cyklade idag runt bälinge, helt ok, men stor del på 90-vägen, funkar ju för det är en sådan pass bred väggren, men vill hellre ha härliga landsvägar!Sedan uppskattas cykelvänner g
Hohoho!!!
någon som kan tipsa om bra rundor i uppsala, gärna lite längre!
cyklade idag runt bälinge, helt ok, men stor del på 90-vägen, funkar ju för det är en sådan pass bred väggren, men vill hellre ha härliga landsvägar!
Sedan uppskattas cykelvänner g
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 01:07Hej Sara!
Skickat ett meddelande till dig, Team Sportia har torsdagscykling för oss nybörjare i olika grupper.
(Bra med träning inför Vätternrundan med klungkörning mm)Min son och jag brukar cykla:
Bälinge-Skuttunge-Björklinge-Vattholma-Uppsala
Lurbo
Hej Sara!
Skickat ett meddelande till dig, Team Sportia har torsdagscykling för oss nybörjare i olika grupper.
(Bra med träning inför Vätternrundan med klungkörning mm)
Min son och jag brukar cykla:
Bälinge-Skuttunge-Björklinge-Vattholma-Uppsala
Lurbo
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 10:03Hej!
Jag håller med föregående talare. Cykla med Team Sportia på torsdagar. Det kommer nog i år att bli uppemot 100 cyklister varje torsdag. Det brukar delas upp i olika snabba grupper. Läs mer på deras Facebooksida under evenemang.
Angående rundor så b
Hej!
Jag håller med föregående talare. Cykla med Team Sportia på torsdagar. Det kommer nog i år att bli uppemot 100 cyklister varje torsdag. Det brukar delas upp i olika snabba grupper. Läs mer på deras Facebooksida under evenemang.
Angående rundor så b
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 00:29+1 på Team sportia!
Gamla Stocholmsvägen ut mot sigtuna, skokloster är kanonfin. Fast det kanske är fel sida om stan för dig?
+1 på Team sportia!
Gamla Stocholmsvägen ut mot sigtuna, skokloster är kanonfin. Fast det kanske är fel sida om stan för dig?
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 08:10I kväll kör det igång! Ja, Team Sportias torsdagsträningar alltså! Det är bara att haka på. Samling på parkeringen i Boländerna kl 17.45, vi drar vid 18.00.
Riktigt roliga träningar, så grymt kul att få köra i så stora klungor som det blir på torsdagarna!
I kväll kör det igång! Ja, Team Sportias torsdagsträningar alltså! Det är bara att haka på. Samling på parkeringen i Boländerna kl 17.45, vi drar vid 18.00.
Riktigt roliga träningar, så grymt kul att få köra i så stora klungor som det blir på torsdagarna!
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 21:40Passar på att tacka för Team Sportia-infon! Är nyinflyttad i Uppsala sedan någon månad och har haft febrilt svårt att hitta någon cykelrunda nordöst om Uppsala som är på något vis rolig att cykla ensam (dessa Upplands-rakor blir ju psykiskt dödande efter
Passar på att tacka för Team Sportia-infon! Är nyinflyttad i Uppsala sedan någon månad och har haft febrilt svårt att hitta någon cykelrunda nordöst om Uppsala som är på något vis rolig att cykla ensam (dessa Upplands-rakor blir ju psykiskt dödande efter
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 07:57Vi brukar dela upp oss i tre grupper. En lite långsammare grupp, en mellangrupp (tempo ca 28 km/h) och en grupp för fartdårarna.:-)
Rundorna brukar väl ligga på tre-fyra mil.
Igår var vi ca 100 på plats! Helt galet! Och en helt galet härlig känsla att lig
Vi brukar dela upp oss i tre grupper. En lite långsammare grupp, en mellangrupp (tempo ca 28 km/h) och en grupp för fartdårarna.:-)
Rundorna brukar väl ligga på tre-fyra mil.
Igår var vi ca 100 på plats! Helt galet! Och en helt galet härlig känsla att lig
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 11:48En trevlig tur är att cykla runt sjön Valloxen i Knivsta, fast som jag minns det var vägen ibland lite skruttig (typ 15 år sen jag cyklade där sist). Från Uppsala cyklar man söderöver mot Danmark, vidare mot Alsike, och sen runt sjön, kolla på kartan för
En trevlig tur är att cykla runt sjön Valloxen i Knivsta, fast som jag minns det var vägen ibland lite skruttig (typ 15 år sen jag cyklade där sist). Från Uppsala cyklar man söderöver mot Danmark, vidare mot Alsike, och sen runt sjön, kolla på kartan för
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 18:52Jag var med i torsdags! och det var helt fantastiskt!!!!:)
Det kommer jag att fortsätta med! Har även sett att sportson och cykel och skidstället har träningar också!! så om man hinner kan man få bra klungträning mån, tis och tors:)
Jag var med i torsdags! och det var helt fantastiskt!!!!:)
Det kommer jag att fortsätta med! Har även sett att sportson och cykel och skidstället har träningar också!! så om man hinner kan man få bra klungträning mån, tis och tors:)
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 21:21"Helt fantastiskt" låter ju som en lovande beskrivning haha, vad kul för klunga är ju så mycket roligare än att mala på själv! Och om distansen ligger på 3-4mil så blir det som lagom dessutom (får ju cykla 2mil+ in till Uppsala, så hade det dragit iväg mo
"Helt fantastiskt" låter ju som en lovande beskrivning haha, vad kul för klunga är ju så mycket roligare än att mala på själv! Och om distansen ligger på 3-4mil så blir det som lagom dessutom (får ju cykla 2mil+ in till Uppsala, så hade det dragit iväg mo