Quote from Guest on 11 May 2010, 15:02Har bytt hybriden mot en MTB. Efter premiärturen till t o r jobbet igår så dök genast tanken upp att man nog ska kränga av traktordäcken (som dessutom är gamla). Så tänkte höra vad ni rekommenderar i däckväg? Pendlingen består mestadels av asfalt men även
Har bytt hybriden mot en MTB. Efter premiärturen till t o r jobbet igår så dök genast tanken upp att man nog ska kränga av traktordäcken (som dessutom är gamla). Så tänkte höra vad ni rekommenderar i däckväg? Pendlingen består mestadels av asfalt men även
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 15:12continental sport contact
continental sport contact
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 18:49Veloflex Record.
Veloflex Record.
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 23:32kan lägga in ett gott ord för continental sport contact. Har använt dem under ett års tid på varierande vägunderlag, snabba och hållbara (ett års garanti, vid punktering ersätts slang och ev. däck (står det på förpackningen iaf)).
kan lägga in ett gott ord för continental sport contact. Har använt dem under ett års tid på varierande vägunderlag, snabba och hållbara (ett års garanti, vid punktering ersätts slang och ev. däck (står det på förpackningen iaf)).
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 09:12Jag gillar också Continental Contact (travel eller touring, minns inte nu), det har jag på vår o höst när det är grusigt o dant. Har precis bytt till nya sommardäck; Specialized All Condition, men hur hållbarheten är på dem kan jag inte uttala mig om än.
Jag gillar också Continental Contact (travel eller touring, minns inte nu), det har jag på vår o höst när det är grusigt o dant. Har precis bytt till nya sommardäck; Specialized All Condition, men hur hållbarheten är på dem kan jag inte uttala mig om än.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 09:25Då blir det la till att testa Continental Sport Contact. Veloflexen var lite dyra för min pendling, lägger de slantarna på rääsern istället. 🙂
Tack och bock!
Då blir det la till att testa Continental Sport Contact. Veloflexen var lite dyra för min pendling, lägger de slantarna på rääsern istället. 🙂
Tack och bock!
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 11:13http://www.chainreactioncycles.com/Basket.aspx