Quote from Guest on 14 March 2011, 14:29Slovakiens största halvmarathon.
Slovakiens största halvmarathon.
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 14:39Det går en helmarathon också. Samma datum! Dit ska jag.
Det går en helmarathon också. Samma datum! Dit ska jag.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 18:44Riktigt fin stad. Inte utan att jag blir avundsjuk.
Hoppas de inte har fegat med bansträckningen, bara, för det finns riktiga backar där!
Riktigt fin stad. Inte utan att jag blir avundsjuk.
Hoppas de inte har fegat med bansträckningen, bara, för det finns riktiga backar där!
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 08:48Jo, de fegar nog lite med backarna. Sprang förra året och har inget minne av att det skulle varit tufft.
Men för min del föredrar jag nog att ha det så.
Jo, de fegar nog lite med backarna. Sprang förra året och har inget minne av att det skulle varit tufft.
Men för min del föredrar jag nog att ha det så.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 14:18Ja, det kanske var lite sadistiskt av mig, också, att "hoppas" på en tuff bana när jag inte skall springa själv. Men ni som skall dit kan ju alltid passa på att köra lite backintervaller upp till slottet på kvällen efter loppet...
Ja, det kanske var lite sadistiskt av mig, också, att "hoppas" på en tuff bana när jag inte skall springa själv. Men ni som skall dit kan ju alltid passa på att köra lite backintervaller upp till slottet på kvällen efter loppet...
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 11:53Tack för tipset. Men det blir troligen intervaller med Zlaty Bazant istället. 😉
Tack för tipset. Men det blir troligen intervaller med Zlaty Bazant istället. 😉