Quote from Guest on 7 April 2012, 09:35Hej. Har en ny vit (och lite grå & svart) hybrid cykel. Jag skulle vilja hitta en bredare sadel så man inte stryper blodtillförseln därnere. Vill dock att den ska vara helvit eller mestadels vit (och resterande färger grå eller svart - inte andra färger s
Hej. Har en ny vit (och lite grå & svart) hybrid cykel. Jag skulle vilja hitta en bredare sadel så man inte stryper blodtillförseln därnere. Vill dock att den ska vara helvit eller mestadels vit (och resterande färger grå eller svart - inte andra färger s
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 09:45BROOKS har bra sadlar.
BROOKS har bra sadlar.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 10:09Kolla på Specializeds sadlar, finns i olika bredder och har några som finns i vitt också...
Kolla på Specializeds sadlar, finns i olika bredder och har några som finns i vitt också...
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 09:24Jag har en oanvänd Scott orginalsadel som är vit med komfortbredd och stoppning, samt har svarta och grå detaljer.
Du kan få den för 200 kr + frakt.
Jag har en oanvänd Scott orginalsadel som är vit med komfortbredd och stoppning, samt har svarta och grå detaljer.
Du kan få den för 200 kr + frakt.
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 23:06Fiziks antares är bred och finns i många olika färger bl.a. vit/svart, vit/grön.
Fiziks antares är bred och finns i många olika färger bl.a. vit/svart, vit/grön.