Quote from Guest on 19 May 2010, 12:48Nu när man lägger in en tävling i sin kalender visas den genast som en genomförd tävling. Det här måste vara något ganska nytt fel.
Nu när man lägger in en tävling i sin kalender visas den genast som en genomförd tävling. Det här måste vara något ganska nytt fel.
Quote from Camilla Höög on 19 May 2010, 12:58Om det är en tävling som passerat så borde den markeras som genomförd, men nu sätts den alltså som genomförd även fast den är i framtiden?
Om det är en tävling som passerat så borde den markeras som genomförd, men nu sätts den alltså som genomförd även fast den är i framtiden?
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 13:00Japp, jag lade just in kvällens lopp i min kalender och direkt poppade den upp som om jag har genomfört det. Min bästa tid hittills. Drygt två mil på noll sekunder 🙂
Japp, jag lade just in kvällens lopp i min kalender och direkt poppade den upp som om jag har genomfört det. Min bästa tid hittills. Drygt två mil på noll sekunder 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 13:03Eller är det kanske för att loppet lades upp på Funbeat idag och jag lade in den idag och det blir samma datum som gör att den poppar upp direkt? Fast det borde väl ändå inte bli så. Den ska väl inte poppa upp i newsfeed förrän man på nåt sätt registrerat
Eller är det kanske för att loppet lades upp på Funbeat idag och jag lade in den idag och det blir samma datum som gör att den poppar upp direkt? Fast det borde väl ändå inte bli så. Den ska väl inte poppa upp i newsfeed förrän man på nåt sätt registrerat
Quote from Camilla Höög on 19 May 2010, 13:05Om du ska lägga in en tävling nu som du ska göra ikväll så sätt en tidpunkt på passet när du lägger till den i din kalender. Då blir det en planerad träning som du måste godkänna.
Om du ska lägga in en tävling nu som du ska göra ikväll så sätt en tidpunkt på passet när du lägger till den i din kalender. Då blir det en planerad träning som du måste godkänna.
Quote from Magnus Gelang on 19 May 2010, 13:08Om du lägger in en tävling som är idag så blir den nog som genomförd direkt. Funbeat tolkar nog det som att du redan varit ute och gjort loppet och alltså reggar det i förväg.
Det måste nog vara minst 1 dag framåt för att den ska reggas som planerad.
Om du lägger in en tävling som är idag så blir den nog som genomförd direkt. Funbeat tolkar nog det som att du redan varit ute och gjort loppet och alltså reggar det i förväg.
Det måste nog vara minst 1 dag framåt för att den ska reggas som planerad.
Quote from Magnus Gelang on 19 May 2010, 13:09Anders:
Man kan väl inte lägga till klockslag?
Anders:
Man kan väl inte lägga till klockslag?
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 13:11Charlotta: Lägg in tävlingen/passet på t ex morgondagen och flytta den sedan tillbaka till idag - då ligger den som icke genomförd.
Charlotta: Lägg in tävlingen/passet på t ex morgondagen och flytta den sedan tillbaka till idag - då ligger den som icke genomförd.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 13:14Åsa: Intill "datum och tid" finns en ljusgrå ruta "HH:MM", om du klickar i den får du fram en rullist med klockslag. Där väljer du tid, så kommer det med i passet.
Åsa: Intill "datum och tid" finns en ljusgrå ruta "HH:MM", om du klickar i den får du fram en rullist med klockslag. Där väljer du tid, så kommer det med i passet.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 13:15Ahh... brilliant! Tackar!
Ahh... brilliant! Tackar!