Quote from Guest on 28 October 2010, 14:30Jag saknar dagar i min träningsström på startsidan (och jag vet vänner som reggat träning de dagarna)
Just nu ser jag:
Torsdag 28
Onsdag 27
Tisdag 26
Måndag 25
Lördag 23
Måndag 11
Torsdag 7Alla datum är oktober...
Fler med samma fel eller är jag utvald
Jag saknar dagar i min träningsström på startsidan (och jag vet vänner som reggat träning de dagarna)
Just nu ser jag:
Torsdag 28
Onsdag 27
Tisdag 26
Måndag 25
Lördag 23
Måndag 11
Torsdag 7
Alla datum är oktober...
Fler med samma fel eller är jag utvald
Quote from Camilla Höög on 28 October 2010, 14:40Du ser bara träning för 4 dagar. De övriga dagarna är det bloggar eller andra inlägg. Så det du ser är nog korrekt.
Du ser bara träning för 4 dagar. De övriga dagarna är det bloggar eller andra inlägg. Så det du ser är nog korrekt.
Quote from Panama B on 28 October 2010, 15:24Jag röstar på utvald. Varför hitta på logiska enkla svar?
Kan vara ett hemligt tecken på nästa veckas lottorad (glöm inte bort vem som gav dig tipset)
Jag röstar på utvald. Varför hitta på logiska enkla svar?
Kan vara ett hemligt tecken på nästa veckas lottorad (glöm inte bort vem som gav dig tipset)
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 19:40Jaha..! varför hänger det andra kvar längre än träningen?
Man blir ju lurad att tro att man ser allt för perioden ner till tidigaste datumen (7 okt i detta fall...)Om jag vinner på lotto får du hälften! Jag tippar nämligen aldrig 😉
Jaha..! varför hänger det andra kvar längre än träningen?
Man blir ju lurad att tro att man ser allt för perioden ner till tidigaste datumen (7 okt i detta fall...)
Om jag vinner på lotto får du hälften! Jag tippar nämligen aldrig 😉
Quote from Panama B on 28 October 2010, 20:28Nu tycker jag du skall tippa och vara lite generös.....
Jag har redan planerat in en ny vintercykel, nya Randoneeskidor, 3-4-5 resor till fjällen, ny kajak, löpläger på Mallis i vår, nya långfärdsskridsko med matchande lågt hängande rygga, nytt kupolsom
Nu tycker jag du skall tippa och vara lite generös.....
Jag har redan planerat in en ny vintercykel, nya Randoneeskidor, 3-4-5 resor till fjällen, ny kajak, löpläger på Mallis i vår, nya långfärdsskridsko med matchande lågt hängande rygga, nytt kupolsom
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 22:32😀
😀