Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ganska ofta när jag öppnar rapport-fliken så har mina pass räknats dubbelt. Det blir uppenbart om man gjort en lista, men det drabbar alla sorters rapporter. Oftast går det bort om man laddar om sidan, men då måste jag ju klicka mig fram till rätt flik ig

Spännande! Kanske är det så att filtrerar man på flera ord, så räknas pass en gång per ord som matchas? ;:)

Nej, det drabbar som sagt alla rapporter, tex. mitt stapel-diagram över löpning per år. Men det syns inte lika tydligt där eftersom det inte är heeeelt uppenbart att jag inte sprang 340mil 2012...

jag har äldrig haft den problem på blad 1 rapport men om jag klicka vidare till blad 2 innan blad1 är färidg laddat kan jag få att 2013 data är dubble vad de ska vara, men 2012 är rätt.

jag har en held del jämför tabell 2012/2013. rolig när det visas

Jag lyckas inte återskapa det här problemet. Har ni möjligtvis någon mer info om när och hur felet uppträder?

Jag har också varit med om en liknande bugg, men då är det inte alla pass som räknas dubbelt.

Sist jag såg det så gick jag in på hur långt jag hade sprungit månadsvis några år tillbaka. Jag blev väldigt paff då det såg ut som att jag sprungit 19 mil sept

Nej, jag vet inte hur jag triggar detta. Och lite slumpigt är det, här tex så räknas 2008 & 2009 dubbelt (korrekt diagram till höger), men inte andra år...

BILD:http://i39.tinypic.com/1zegks8.png