Quote from Guest on 20 March 2007, 00:30Hej,
Nyss registrerade jag ett träningspass för igår (trainingid=454208), men på "senaste aktiviteter" står denna träning som idag. Även under "mina kompisars träning idag/igår" står denna träning under "idag".... en bugg? Eller räknas inte ny dag vid mi
Hej,
Nyss registrerade jag ett träningspass för igår (trainingid=454208), men på "senaste aktiviteter" står denna träning som idag. Även under "mina kompisars träning idag/igår" står denna träning under "idag".... en bugg? Eller räknas inte ny dag vid mi
Quote from Lena O on 20 March 2007, 00:40kanske,
just nu har du skrivit denna inlägg imorgon 🙂
men det kanske ändras efter 01.00 ....Vet inte om det finns 2 olika datum någonstans på Funbeat.
En som går efter GMT och en annan efter CET
kanske,
just nu har du skrivit denna inlägg imorgon 🙂
men det kanske ändras efter 01.00 ....
Vet inte om det finns 2 olika datum någonstans på Funbeat.
En som går efter GMT och en annan efter CET
Quote from Camilla Höög on 20 March 2007, 00:55Det rätta klockslaget registreras men det finns någon liten bugg i uträkningen som avgör om det är idag, igår eller imorgon.
Det rätta klockslaget registreras men det finns någon liten bugg i uträkningen som avgör om det är idag, igår eller imorgon.
Quote from Funbeat user on 20 March 2007, 08:25Haha kan man resa i tiden på funbeat? Skriva i morgon???
Haha kan man resa i tiden på funbeat? Skriva i morgon???
Quote from mårten jansson on 20 March 2007, 09:51Ja, en stund efter midnatt brukar en del personer ha färdats i tiden och tränat lite "imorgon"..
Ja, en stund efter midnatt brukar en del personer ha färdats i tiden och tränat lite "imorgon"..
Quote from Funbeat user on 20 March 2007, 14:08Så om du tittar nu så ser du att det är rätt 🙂
Så om du tittar nu så ser du att det är rätt 🙂
Quote from Lena O on 20 March 2007, 14:46Tja,
back from the Future.
Det ska vara soligt imorgon.
15grader minst. 😉
Tja,
back from the Future.
Det ska vara soligt imorgon.
15grader minst. 😉