Quote from Guest on 7 June 2010, 10:53Hoj!
Om man redigerar eller kopierar ett träningspass som är längre än 24 timmar trunkeras all tid utom sista dygnet.
Exempel:
Jag skapade bl.a. en öppen inbjudan på ett pass Randonnécykling/brevet á 400 km. Detta pass får en maxtid av 1.621 minuter (1
Hoj!
Om man redigerar eller kopierar ett träningspass som är längre än 24 timmar trunkeras all tid utom sista dygnet.
Exempel:
Jag skapade bl.a. en öppen inbjudan på ett pass Randonnécykling/brevet á 400 km. Detta pass får en maxtid av 1.621 minuter (1
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 11:03Märkte också detta när jag la in ett pass på mer än 24 timmar.
I brist på annat delade jag upp det på ett pass på lördagen från klockan 06:15 till midnatt och ett andra pass på söndagen från midnatt tills jag var klar kl 07:38. Om man inte delar upp det
Märkte också detta när jag la in ett pass på mer än 24 timmar.
I brist på annat delade jag upp det på ett pass på lördagen från klockan 06:15 till midnatt och ett andra pass på söndagen från midnatt tills jag var klar kl 07:38. Om man inte delar upp det
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 12:30Får också problemt i tidslopp där den inte lyckas ränka fram någon medeltid/km alls kanske eftersom det blir 0 i timmar och minuter?
Se tex
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=9213948Lekte lite med tiderna och det är som ni säger att de
Får också problemt i tidslopp där den inte lyckas ränka fram någon medeltid/km alls kanske eftersom det blir 0 i timmar och minuter?
Se tex
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=9213948
Lekte lite med tiderna och det är som ni säger att de
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:46Zingo.
Ett JÄTTEJÄTTEGRATTIS till 48H på Bornholm.
Pssst.
Tror ej så många kan få den härligt galna idén att hålla på längre än 30 minuter.
30 minuter är väl det som rekommenderas.48 x 60 = 2880 minuter. Tokf-n. Tror snarare du är toknöjd.
Sedan är d
Zingo.
Ett JÄTTEJÄTTEGRATTIS till 48H på Bornholm.
Pssst.
Tror ej så många kan få den härligt galna idén att hålla på längre än 30 minuter.
30 minuter är väl det som rekommenderas.
48 x 60 = 2880 minuter. Tokf-n. Tror snarare du är toknöjd.
Sedan är d