Quote from Guest on 21 June 2010, 21:33Nu har jag en cykelfråga till er, ni här inne som är lite kunniga inom det området.
Fick punktering tidigare på min tub och satte på en ny tub o hade en liten handpump som kan ge 2-3 bars tryck för att sedan kunna klara av att cykla vidare och ta mig bo
Nu har jag en cykelfråga till er, ni här inne som är lite kunniga inom det området.
Fick punktering tidigare på min tub och satte på en ny tub o hade en liten handpump som kan ge 2-3 bars tryck för att sedan kunna klara av att cykla vidare och ta mig bo
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 21:43Du har haft en oklistrad reserv?
Som du inte pumpade upp tillräckligt med påföljd att den gled på fälgen.Limma på en ny tub och se till att reserven har varit klistrad.
Du har haft en oklistrad reserv?
Som du inte pumpade upp tillräckligt med påföljd att den gled på fälgen.
Limma på en ny tub och se till att reserven har varit klistrad.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 21:48Tack för svar. Stämmer, hade inge klister med under turen då jag fick punktering. Är det helt ny tub med klister på som gäller eller kan jag ta av den gamla o klistra den o sätta på den för ett nytt försök?
Tack för svar. Stämmer, hade inge klister med under turen då jag fick punktering. Är det helt ny tub med klister på som gäller eller kan jag ta av den gamla o klistra den o sätta på den för ett nytt försök?
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 21:53Du ska INTE klistra vid punktering. Reserven ska vara klistrad på hjul innan den blir reserv så det finns klister kvar.
Du ska INTE klistra vid punktering. Reserven ska vara klistrad på hjul innan den blir reserv så det finns klister kvar.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 22:05aha, bra. Tackar för tips. Den reserven som det blev bula, går den inte att använda igen?
aha, bra. Tackar för tips. Den reserven som det blev bula, går den inte att använda igen?