Quote from Guest on 10 February 2009, 11:29Lag 5 pers.
Simning, 300m
Cykel, 45 km
Löpning, 13 kmhttp://www.butlers.se/triathlon/index.html
Lag 5 pers.
Simning, 300m
Cykel, 45 km
Löpning, 13 km
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 11:39Någon här som deltog i Mazda Stockholm Triathlon 2008?
Hört att det var en rikgit intressant bana!
Någon här som deltog i Mazda Stockholm Triathlon 2008?
Hört att det var en rikgit intressant bana!
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 11:41Erik. Jag tror att du lugnt kan anta att nästan alla i gruppen läser alla trådar. Du behöver inte lägga samma inlägg i varje tråd du hittar. Ev kan man ibland lägga ett inlägg i mer än en grupp, men inte i flera trådar.
Spam är aldrig kul.
Erik. Jag tror att du lugnt kan anta att nästan alla i gruppen läser alla trådar. Du behöver inte lägga samma inlägg i varje tråd du hittar. Ev kan man ibland lägga ett inlägg i mer än en grupp, men inte i flera trådar.
Spam är aldrig kul.
Quote from Jonas Täng on 10 February 2009, 12:19Kan inte vara lätt, tydligen, att göra rätt när man är nybörjare på FB. Fast dubbel- trippel eller som i detta fall (?) quintupel-postning brukar inte ses med blida ögon på något forum.
Kan inte vara lätt, tydligen, att göra rätt när man är nybörjare på FB. Fast dubbel- trippel eller som i detta fall (?) quintupel-postning brukar inte ses med blida ögon på något forum.
Quote from Elias Engqvist on 10 February 2009, 12:23Jag tipsade dessutom om den rätta länken på någon av ställena
Jag tipsade dessutom om den rätta länken på någon av ställena
Quote from ellen olsson on 10 February 2009, 14:41Jag har skickat PM till Erik.
Jag har skickat PM till Erik.