Quote from Guest on 3 March 2007, 18:20Jag har inte lyckats hitta någon funktion för att byta gruppadministratör.
Varför jag frågar är för att administratören för gruppen "Multisport" är inaktiv (inget rapporterat sedan juli 2006) och det skulle vara bra om det var någon aktiv som håller i de
Jag har inte lyckats hitta någon funktion för att byta gruppadministratör.
Varför jag frågar är för att administratören för gruppen "Multisport" är inaktiv (inget rapporterat sedan juli 2006) och det skulle vara bra om det var någon aktiv som håller i de
Quote from Funbeat user on 3 March 2007, 18:30Om gruppadministratören blir inaktiv så borde rollen gå över till nästa person som gick med i gruppen, efter 60dagar? Om man inte satt någon som "Vice" administratör, för då går rollen till den personen. Låter som en bra id´e 🙂
Om gruppadministratören blir inaktiv så borde rollen gå över till nästa person som gick med i gruppen, efter 60dagar? Om man inte satt någon som "Vice" administratör, för då går rollen till den personen. Låter som en bra id´e 🙂
Quote from Camilla Höög on 3 March 2007, 18:46Det är ju en jättebra idé! Jag vill nog till och med att om administratören inte varit inloggad på 30 dagar så ska den gå över till nästa person eller en "vice".
Det följer ett visst ansvar att ha startat en grupp, dvs. att se till att gruppen är aktiv, n
Det är ju en jättebra idé! Jag vill nog till och med att om administratören inte varit inloggad på 30 dagar så ska den gå över till nästa person eller en "vice".
Det följer ett visst ansvar att ha startat en grupp, dvs. att se till att gruppen är aktiv, n
Quote from Christer Heinbäck on 3 March 2007, 23:07Jag har mailat admin för den gruppen och då får man en kopia till sin mailadress va, om man får ett privatmeddelande? Men jag har inte fått nåt svar så han kanske inte ens har kvar den mailen?
Men hur är det? Finns det nån gräns för hur länge man får var
Jag har mailat admin för den gruppen och då får man en kopia till sin mailadress va, om man får ett privatmeddelande? Men jag har inte fått nåt svar så han kanske inte ens har kvar den mailen?
Men hur är det? Finns det nån gräns för hur länge man får var
Quote from Funbeat user on 3 March 2007, 23:18Det verkar tyvärr inte så...... (#)
Det verkar tyvärr inte så...... (#)
Quote from Funbeat user on 4 March 2007, 00:52Lägg till han/henne i topplistan så kan du skicka ett sånt där påminnelsebrev "du tränar inte så mycket längre" . 🙂 Så går det direkt till mailen, vanliga medelanden går till här, om man inte ställt in att det ska gå till mailen
Lägg till han/henne i topplistan så kan du skicka ett sånt där påminnelsebrev "du tränar inte så mycket längre" . 🙂 Så går det direkt till mailen, vanliga medelanden går till här, om man inte ställt in att det ska gå till mailen