Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatByta avatar ur funktion?
You need to log in to create posts and topics.

Halloj, tänkte att jag skulle byta avatar till lämplig vinterbild men det går inte. Något som är tillfälligt nere?
Bläddrar, väljer bild (i lämplig stlk) laddar upp men sen hoppar den ur till översiktssidan....
provar med att ladda upp förritade bilder oc

verkar funka nu, fast det fortsätter att vara konstigt..... kollar denna tråd just nu och den är skapad imorgon *kul*
blev ingen vintrig bild just nu...bara lilla jag...men snart kanske mina nya fina skidor kommer upp istället när dom blir vallade o färdi

> Halloj, tänkte att jag skulle byta avatar till lämplig vinterbild men det går inte.

Hur ser dina vintrar ut egentligen... 😉

Den ska hoppa till översiktsidan efter att du bytt avatarbild. Sedan är det troligtvis så att du måste ladda om utan cache för att bilden ska uppdateras.

det var nog det där med cashen tror jag med för det tar ett tag, lite bläddrande så funkar det. så nu är det ur världen 🙂

Mina vintrar ... just nu är vi helt insnöade faktiskt, helt otroligt. Det kom 50 cm från ena natten till den andra, med kaos o avå

Ni har is enligt rapporter... Tärnan, Fagersjön, Träsksjön

Is enligt rapporter? Min hjärna skulle gärna vilja hänga med där(#)

Skridskotider stundar och Södertörn har inrapporterad is på ovanstående sjöar dvs. allt är inte insnöat.... (H:) (t+)