Quote from Guest on 22 May 2011, 22:22Min 305a har tappat stinget, när jag cyklade ca 4h så var batteriet nästan urladdat innan mål. Går det att byta batteri i klockan?
Min 305a har tappat stinget, när jag cyklade ca 4h så var batteriet nästan urladdat innan mål. Går det att byta batteri i klockan?
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 22:32Inte utan våld.
Inte utan våld.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 06:11Har du råkat ställa in den på "every second recording"?
Har du råkat ställa in den på "every second recording"?
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 20:16Nej den stod på smartreg, så då är det väl snart dags för en uppgradering 😉
Nej den stod på smartreg, så då är det väl snart dags för en uppgradering 😉
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 12:40Man lämnar väl in enheten för batteribyte mot en rundlig avgift.
Man lämnar väl in enheten för batteribyte mot en rundlig avgift.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 22:56vart då?
vart då?
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 15:18Garmin ligger ju i Billdal, så du kan kolla med deras service avdelning men jag tror knappat att det lönar sig med tanke på att det går att köpa en ny för 1200-1300:-
Garmin ligger ju i Billdal, så du kan kolla med deras service avdelning men jag tror knappat att det lönar sig med tanke på att det går att köpa en ny för 1200-1300:-
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 09:15Garmin har 36 månaders garanti, den innefattar också batteriet.
Garmin har 36 månaders garanti, den innefattar också batteriet.
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 18:0036 månader under förutsättningar att den är köpt i Sverige.
36 månader under förutsättningar att den är köpt i Sverige.
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 10:00Min klocka är ca 9 månader och har aldrig behövt laddas mer än då man laddar ur den till datorn. Nu har den varnat för lågt batteri. Efter laddning dröjde det inte länge förrän den åter igen ville laddas. Fel på batteriet?
Det lär bli ett garantiärende.
Min klocka är ca 9 månader och har aldrig behövt laddas mer än då man laddar ur den till datorn. Nu har den varnat för lågt batteri. Efter laddning dröjde det inte länge förrän den åter igen ville laddas. Fel på batteriet?
Det lär bli ett garantiärende.