Quote from Guest on 27 May 2007, 20:16Jag har försökt att byta bild, vilket jag misslyckas med. Efter att ha laddat upp bilden får jag bara tillbaka min gamla bild. (Har provat alla möjliga storlekar på jpg:en, så det borde inte vara problemet.)
Det går däremot utmärkt att använda de förbest
Jag har försökt att byta bild, vilket jag misslyckas med. Efter att ha laddat upp bilden får jag bara tillbaka min gamla bild. (Har provat alla möjliga storlekar på jpg:en, så det borde inte vara problemet.)
Det går däremot utmärkt att använda de förbest
Quote from Lena Bjerlöw on 27 May 2007, 20:26Ibland kan de ta ett tag innan den nya visas om den gamla ligger kvar i cachen. Tryck på F5 eller ladda om sidan några gånger så brukar den nya bilden dyka upp.
Ibland kan de ta ett tag innan den nya visas om den gamla ligger kvar i cachen. Tryck på F5 eller ladda om sidan några gånger så brukar den nya bilden dyka upp.
Quote from Katarina Lindbäck on 27 May 2007, 20:54Ah! Tackar, nu funkar det som det ska.
Ah! Tackar, nu funkar det som det ska.
Quote from ellen olsson on 28 May 2007, 06:36Härlig actionbild, Karin! 🙂
Härlig actionbild, Karin! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 10:28Vad jobbigt det blir när man känner igen folk genom deras bilder och inte deras namn 😉 Blir väldigt förvirrande när de byter då 😀
Vad jobbigt det blir när man känner igen folk genom deras bilder och inte deras namn 😉 Blir väldigt förvirrande när de byter då 😀
Quote from mårten jansson on 28 May 2007, 10:35Ja, det är faktiskt sant. Karin är ju en helt ny person för mig nu tex... 😉
Ja, det är faktiskt sant. Karin är ju en helt ny person för mig nu tex... 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 15:54Jag gillar min bild, är väldigt bra represenation för mig 😀
(vandrarkängor och ett stort flin passar i alla situationer)
Jag gillar min bild, är väldigt bra represenation för mig 😀
(vandrarkängor och ett stort flin passar i alla situationer)
Quote from Lena Bjerlöw on 29 May 2007, 02:26hehe tack! Jo jag är ju en helt annan person, jag brukar ju inte bara sitta framför en kamera och le sådär, utan tycker det är roligare o ut o cykla! 😀
hehe tack! Jo jag är ju en helt annan person, jag brukar ju inte bara sitta framför en kamera och le sådär, utan tycker det är roligare o ut o cykla! 😀
Quote from mårten jansson on 29 May 2007, 07:57Så vi behöver alltså inte anstränga oss för att se er två som samma person? Jag som precis hade kämpat för att sätta in det där leende ansiktet på cyklisten...
Så vi behöver alltså inte anstränga oss för att se er två som samma person? Jag som precis hade kämpat för att sätta in det där leende ansiktet på cyklisten...
Quote from mårten jansson on 29 May 2007, 07:57Så vi behöver alltså inte anstränga oss för att se er två som samma person? Jag som precis hade kämpat för att sätta in det där leende ansiktet på cyklisten...
Så vi behöver alltså inte anstränga oss för att se er två som samma person? Jag som precis hade kämpat för att sätta in det där leende ansiktet på cyklisten...