Quote from Guest on 31 May 2013, 11:32Kan någon vänlig själ upplysa mig om hur jag gör för att byta namn på en vanlig träningsform till ett annat namn, alltså flytta träning från en kategori till en annan? Har gjort det för länge sedan i det gamla utseendet, men hittar det inte nu. Tacksam!
Kan någon vänlig själ upplysa mig om hur jag gör för att byta namn på en vanlig träningsform till ett annat namn, alltså flytta träning från en kategori till en annan? Har gjort det för länge sedan i det gamla utseendet, men hittar det inte nu. Tacksam!
Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 11:42Man gör det under Mina rapporter nuförtiden.
Öppna denna rapporten (http://www.funbeat.se/l/eDCp) så ser du din träning senaste månaden i en list-form. Vill du ändra kriterierna för vad som ska visas (när, typ av träning, etc) så klickar du på kugghjulet
Man gör det under Mina rapporter nuförtiden.
Öppna denna rapporten (http://www.funbeat.se/l/eDCp) så ser du din träning senaste månaden i en list-form. Vill du ändra kriterierna för vad som ska visas (när, typ av träning, etc) så klickar du på kugghjulet
Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 22:34Varmt tack, Ola!
Får jag fråga hur jag kommer till den där rapporten utan din länk?
Varmt tack, Ola!
Får jag fråga hur jag kommer till den där rapporten utan din länk?
Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 22:54Via vänstermenyn (under din profilbild) finns ett val "Mina rapporter". Väljer man den kommer man till en sida med någon standardkonfigurering av rapporter, ärligt talat har jag glömt hur den ser från början.
Men där kan du välja lite olika rapporter, oc
Via vänstermenyn (under din profilbild) finns ett val "Mina rapporter". Väljer man den kommer man till en sida med någon standardkonfigurering av rapporter, ärligt talat har jag glömt hur den ser från början.
Men där kan du välja lite olika rapporter, oc
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 10:54Ja nu hittade jag! Varmt tack för hjälpen!!!
Ja nu hittade jag! Varmt tack för hjälpen!!!