Quote from Guest on 7 June 2009, 18:10Hej!.
Har Shitmano Sora på min lvg-cykel, och främre navlager är irriterande dåligt i min uppfattning.
Har inget direkt dåligt att säga om Sora i övrigt, men just vevlagret verkar vara riktigt undermåligt.Förra året byttes det ut då det dels hade bliv
Hej!.
Har Shitmano Sora på min lvg-cykel, och främre navlager är irriterande dåligt i min uppfattning.
Har inget direkt dåligt att säga om Sora i övrigt, men just vevlagret verkar vara riktigt undermåligt.
Förra året byttes det ut då det dels hade bliv
Quote from Fredrik Närenfors on 7 June 2009, 18:20Så klart du ska uppgradera dina komponeneter när du lagar cykeln. Det har fungerat för mig i alla lägen hittills och jag har svårt att tro det inte skulle göra det för dig.
Kolla bara med cykelaffären du handlar ifrån att det är samma dimensioner etc.
Typ
Så klart du ska uppgradera dina komponeneter när du lagar cykeln. Det har fungerat för mig i alla lägen hittills och jag har svårt att tro det inte skulle göra det för dig.
Kolla bara med cykelaffären du handlar ifrån att det är samma dimensioner etc.
Typ
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 20:03Det viktiga är att det är samma längd på axeln.
(Om man börjar med att skruva loss det gamla lagret på högersidan (drevsidan) så har man goda möjligheter att få loss adaptern utan att den går sönder.)
Det viktiga är att det är samma längd på axeln.
(Om man börjar med att skruva loss det gamla lagret på högersidan (drevsidan) så har man goda möjligheter att få loss adaptern utan att den går sönder.)