Quote from Guest on 17 April 2007, 09:21Jag försökte byta min personliga bild, men blir inte av med den gamla. Nån som vet hur man gör?
Jag försökte byta min personliga bild, men blir inte av med den gamla. Nån som vet hur man gör?
Quote from Funbeat user on 17 April 2007, 09:31Det kan vara din Internetcache som inte uppdaterar sig.. testa hålla in shift när du klickar uppdateraknappen (eller uppdatera från högerklick). I värsta fall, töm internetcachen från Internetalternativ (om du använder internet explorer).
Sen kan det ju
Det kan vara din Internetcache som inte uppdaterar sig.. testa hålla in shift när du klickar uppdateraknappen (eller uppdatera från högerklick). I värsta fall, töm internetcachen från Internetalternativ (om du använder internet explorer).
Sen kan det ju
Quote from Camilla Höög on 17 April 2007, 10:0125 kb-gränsen är lätt att trilla över för man vill ju ha en tydlig och stor bild.
25 kb-gränsen är lätt att trilla över för man vill ju ha en tydlig och stor bild.
Quote from Fredrik Närenfors on 17 April 2007, 11:15Stor bild har du lyckats med Anders, men inte tydlig 🙂
Till ämnet. Visst är det cachen som spökar. Brukar lösa sig efter några omstarter så småningom
Stor bild har du lyckats med Anders, men inte tydlig 🙂
Till ämnet. Visst är det cachen som spökar. Brukar lösa sig efter några omstarter så småningom
Quote from Ingemar Lindgren on 17 April 2007, 16:21Visst var det cachen - tack för hjälpen!
marcus
Visst var det cachen - tack för hjälpen!
marcus