Quote from Guest on 26 August 2013, 17:21Har ni erfarenhet av Trek ramar så hjälp mig lite med era erfarenheter. Jag har idag en trek Madone 5.2 2009 med SRam Red drivlina bra hjul. Bromsarna är Bontrager och fungerar dåligt.
Nu har jag planer på en ny Madone 5 H2 ram med integrerade bromsar ram
Har ni erfarenhet av Trek ramar så hjälp mig lite med era erfarenheter. Jag har idag en trek Madone 5.2 2009 med SRam Red drivlina bra hjul. Bromsarna är Bontrager och fungerar dåligt.
Nu har jag planer på en ny Madone 5 H2 ram med integrerade bromsar ram
Quote from Berit Bengtson on 26 August 2013, 17:31Jag vet inte riktigt vad det är du frågar om,
men är det om någon på internet tror sig veta bättre än du själv om vilka skillnader du känner, eller inte känner?Om det stämmer:
Varför tror du att ngn som inte är du skulle kunna veta bättre än du själv?
Jag vet inte riktigt vad det är du frågar om,
men är det om någon på internet tror sig veta bättre än du själv om vilka skillnader du känner, eller inte känner?
Om det stämmer:
Varför tror du att ngn som inte är du skulle kunna veta bättre än du själv?
Quote from Funbeat user on 26 August 2013, 17:38Kanske lättare att sälja den gamla som komplett cykel med en hyfsad grupp och hjul på.
Kanske lättare att sälja den gamla som komplett cykel med en hyfsad grupp och hjul på.
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 09:10Jag kanske inte var tydlig i texten.
Tänke att någon hade erfarenhet av gamla madone 5.2 ramen och den nyare att skillnade är stor eller att det är onödigt att uppgrader till en ny ram etc.
Kanske bättre att byta ut bromsarna på nuvarande racer.
Fast det
Jag kanske inte var tydlig i texten.
Tänke att någon hade erfarenhet av gamla madone 5.2 ramen och den nyare att skillnade är stor eller att det är onödigt att uppgrader till en ny ram etc.
Kanske bättre att byta ut bromsarna på nuvarande racer.
Fast det
Quote from Funbeat user on 28 August 2013, 08:57Jag bytte ut min 5.2, köpte en 5.9 ram och flyttade över komponenterna från min gamla. Allt utom vevpartiet, det köpte jag ett nytt. Sålde 5.2-ramen med bromsar och vevparti för 7000:-, tyckte det var ok. Den nya 5.9:an är grym att cykla på!! Så kör på, h
Jag bytte ut min 5.2, köpte en 5.9 ram och flyttade över komponenterna från min gamla. Allt utom vevpartiet, det köpte jag ett nytt. Sålde 5.2-ramen med bromsar och vevparti för 7000:-, tyckte det var ok. Den nya 5.9:an är grym att cykla på!! Så kör på, h
Quote from Funbeat user on 1 September 2013, 20:40Vilken storlek har du på ramen. Är det rätt storlek (person på 170cm) så kan jag vara intresserad av den för rätt pris. Kan köpa den ren med bara sadelstolpe,styrstam. dvs utan växlar o bromsar. Hör gärna av dig på mob.072-7444963 mvh Peter Wrangel
Vilken storlek har du på ramen. Är det rätt storlek (person på 170cm) så kan jag vara intresserad av den för rätt pris. Kan köpa den ren med bara sadelstolpe,styrstam. dvs utan växlar o bromsar. Hör gärna av dig på mob.072-7444963 mvh Peter Wrangel