Quote from Guest on 14 June 2011, 22:59Är det någon som vet om man byter startnummer - dvs får jag något annat än det jag jhar nu - ifall jag byter starttid.
Är det någon som vet om man byter startnummer - dvs får jag något annat än det jag jhar nu - ifall jag byter starttid.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 23:09Jag förutsätter att det är Vätternrundan du frågar om.
Jag körde Tjejvättern i lördags och anar att det är samma system. Jag fick betala 200:- och fick en liten klisterlapp/ etikett att sätta på mitt gamla startbevis. Noggrann kontroll vid starten men s
Jag förutsätter att det är Vätternrundan du frågar om.
Jag körde Tjejvättern i lördags och anar att det är samma system. Jag fick betala 200:- och fick en liten klisterlapp/ etikett att sätta på mitt gamla startbevis. Noggrann kontroll vid starten men s
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 23:28Just det - Vätternrundan menar jag. Jag frågar för att några av mina vänner (förhoppningsvis) kommer att följa mig via SMS, och då är det ju lite viktigt att de har rätt startnummer att följa. Dvs det som jag har haft från början... Hoppas för övrigt att
Just det - Vätternrundan menar jag. Jag frågar för att några av mina vänner (förhoppningsvis) kommer att följa mig via SMS, och då är det ju lite viktigt att de har rätt startnummer att följa. Dvs det som jag har haft från början... Hoppas för övrigt att
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 23:55När jag har bytt tid har jag alltid fått behålla mitt startnummer. Jag antar att det är så fortfarande.
När jag har bytt tid har jag alltid fått behålla mitt startnummer. Jag antar att det är så fortfarande.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 09:09Jag lånar tråden lite för en fundering kring detta. Hämtar man ut sin nummerlapp innan man byter tid eller byter man tid först och får ett nytt startbevis och hämtar sedan ut sin nummerlapp?
Jag lånar tråden lite för en fundering kring detta. Hämtar man ut sin nummerlapp innan man byter tid eller byter man tid först och får ett nytt startbevis och hämtar sedan ut sin nummerlapp?
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 12:01Åse, om du har en Android eller iPhone finns det andra sätt än sms-tjänsten. Då behöver man inte hålla reda på startnummer.
Jag har android och kör med det inbyggda "google latitude", som rapporterar min position på en karta till de vänner jag själv välj
Åse, om du har en Android eller iPhone finns det andra sätt än sms-tjänsten. Då behöver man inte hålla reda på startnummer.
Jag har android och kör med det inbyggda "google latitude", som rapporterar min position på en karta till de vänner jag själv välj
Quote from Lena O on 15 June 2011, 14:52Elin: Skriv ut din startbevis från mina sidor.
Bäst att hämta ut din startlapp och sedan ändra tiden.
Du får en klistermärke med den nya starttiden som du klistra över den gamla som finns i småtext under din startnummer.
Startnummern ändras inte.
Elin: Skriv ut din startbevis från mina sidor.
Bäst att hämta ut din startlapp och sedan ändra tiden.
Du får en klistermärke med den nya starttiden som du klistra över den gamla som finns i småtext under din startnummer.
Startnummern ändras inte.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 14:54Toppen! Har redan skrivit ut startbeviset men funderade på om man skulle hämta nummerlappen eller inte först. Vill ju inte så jättelänge i kö för att sedan komma fram och upptäcka att man borde stått i en annan kö först. 🙂 Hade nämligen för mig att star
Toppen! Har redan skrivit ut startbeviset men funderade på om man skulle hämta nummerlappen eller inte först. Vill ju inte så jättelänge i kö för att sedan komma fram och upptäcka att man borde stått i en annan kö först. 🙂 Hade nämligen för mig att star
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 17:21OSB!
Bara du ändrar startgrupp innan du registrerar chipet som du uppmanas att göra när du hämtat ut ditt startkuvert.
På tjejvättern var det kanske 25 meter mellan så det var ju ingen omväg. När jag hade betalt för gruppbytet, gick jag direkt och hämtade
OSB!
Bara du ändrar startgrupp innan du registrerar chipet som du uppmanas att göra när du hämtat ut ditt startkuvert.
På tjejvättern var det kanske 25 meter mellan så det var ju ingen omväg. När jag hade betalt för gruppbytet, gick jag direkt och hämtade
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 17:24Spelar ingen roll, tiden startar när du rullar över mattan i starten
Spelar ingen roll, tiden startar när du rullar över mattan i starten