Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelByte av styret
You need to log in to create posts and topics.

Jag har en Koga Miyata som duger, men som har ett styre jag inte trivs med:

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=de50740bd5a946729933ae4cc8e8234b.jpg&Size=

Jag vill byta ut det som finns på cykel mot en Nitto Randanneur (som jag har liggande).

Jag tycker att du bör behålla v-bromsarna och skaffa en Travel-agent för att få en vajerutväxling som passar vanliga bromshandtag

Daniel: har du syklet til Oslo på den syklen. 14 kg. .? eller 16 kg. Om så er tilfelle tar jeg "hatten" av for deg. 🙂

NPNG ... en gång, en gång ... därefter blev det min Trek eller min CX 🙂

I och för sig var det värt. Jag använde det en gång för att frakta upp kläder och annat som jag skulle lämna kvar, och slippa ta med mig nästa gång.

Sedan har jag använt den en gå

"kreditkortcykling " er den beste form for sykkelsemester en kan ha. Sykle rett inn i hotell-reptionen, legge Master kortet på disken: send stuepiken opp etter svett sykkltyg som skal være klart til i morgen etter morgenmat.
Eneste opppakning er ultralett

Den operation du funderar på kommer förmodligen att kosta mer än vad hela cykeln är värd. Så om du inte av nostalgiska själ måste ha kvar cykeln är det ingen vidare bra idé.

Ja, Stefan. Jag kom på samma sak. Satsar nog på en bättre CX istället. Som du påpekar, pengarna kommer att rinna iväg.