Quote from Guest on 23 August 2010, 13:35Halloj!
Är det någon som har koll på vart det går att få tag på ett par Calf guards relativt snabbt (bor i stockholm). Jag behöver dem senast lördag men helst tidigare om det går.
Halloj!
Är det någon som har koll på vart det går att få tag på ett par Calf guards relativt snabbt (bor i stockholm). Jag behöver dem senast lördag men helst tidigare om det går.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 13:45Cykelcity har 2XU (i alla fall i göteborg, antar att dom har det i Stockholm också)
Cykelcity har 2XU (i alla fall i göteborg, antar att dom har det i Stockholm också)
Quote from Jonas Täng on 23 August 2010, 15:50jag köpte 2xu till oslagbart pris på wiggle.co.uk - men då är det iofs ingen garanti att du har dem före helgen.
jag köpte 2xu till oslagbart pris på wiggle.co.uk - men då är det iofs ingen garanti att du har dem före helgen.
Quote from ellen olsson on 23 August 2010, 17:01Om du beställer nu är i.o.f.s. chansen hyfsat god men ska du vara säker får du betala det dubbla hos en svensk återförsäljare.
Om du beställer nu är i.o.f.s. chansen hyfsat god men ska du vara säker får du betala det dubbla hos en svensk återförsäljare.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 18:58Det blev wiggle!
Hoppas de hinner få hit dem och att det är rätt storlek 😀
Det blev wiggle!
Hoppas de hinner få hit dem och att det är rätt storlek 😀
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 22:50Hämta ut ett par ORCA hos - www.venkanto.se / Enebyberg.
Kunde varit ett alt.
Om det har några kvar.
Hämta ut ett par ORCA hos - http://www.venkanto.se / Enebyberg.
Kunde varit ett alt.
Om det har några kvar.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 23:14Ser många som har sådana, men vad gör de för nytta?
Ser många som har sådana, men vad gör de för nytta?
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 07:22Lejonhammar, de har bara storlek L kvar om jag minns rätt. Inte min storlekt med andra ord 🙂
Lejonhammar, de har bara storlek L kvar om jag minns rätt. Inte min storlekt med andra ord 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 19:13Fredrik +1, stödstrumpor är för pensionärer ... väl?
Fredrik +1, stödstrumpor är för pensionärer ... väl?
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 09:46Jag har letat fram mina gamla Vulkan benvärmare som jag köpte när jag hade problem med benhinnorna. Tänk, nu är de inne igen!!!
Jag har letat fram mina gamla Vulkan benvärmare som jag köpte när jag hade problem med benhinnorna. Tänk, nu är de inne igen!!!