Quote from Guest on 25 January 2010, 20:00Hej
Jag går i hjulköpartankar och jag funderar på Bora Ultra 2 eller Lightweight Standard 3 hjul, ev även Fulcrum Racing Speed XLR
Jag vill jättegärna höra omdömen från er som använt hjulen och ifall det finns någon som använt båda, eller alla tre så är
Hej
Jag går i hjulköpartankar och jag funderar på Bora Ultra 2 eller Lightweight Standard 3 hjul, ev även Fulcrum Racing Speed XLR
Jag vill jättegärna höra omdömen från er som använt hjulen och ifall det finns någon som använt båda, eller alla tre så är
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 20:10brottades med samma fråga fram till förra veckan då jag bestämde mig för ett par 45mm höga Edge (med DT 240-nav). De kändes faktiskt väldigt, väldigt välgjorda - helt i klass med Lightweight och finare än Bora. Att de sen kostar hälften så mycket (17.000:
brottades med samma fråga fram till förra veckan då jag bestämde mig för ett par 45mm höga Edge (med DT 240-nav). De kändes faktiskt väldigt, väldigt välgjorda - helt i klass med Lightweight och finare än Bora. Att de sen kostar hälften så mycket (17.000:
Quote from ellen olsson on 25 January 2010, 23:45Om han ska tävla så måste de vara godkända också...
Om han ska tävla så måste de vara godkända också...
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 23:57Jo lite tävling blir det nog, och antagligen behöver jag inte betala fullt butikspris så då blir inte Lightweight eller Campa hjul så extremt dyra heller. Jag har ju Campa komponenter så därför lutar hjärtats val åt Italien
Jo lite tävling blir det nog, och antagligen behöver jag inte betala fullt butikspris så då blir inte Lightweight eller Campa hjul så extremt dyra heller. Jag har ju Campa komponenter så därför lutar hjärtats val åt Italien
Quote from Berit Bengtson on 26 January 2010, 13:20Bora-fälgarna är väl fortfarande franska?
(Men var i världen de tillverkas har jag ingen aning om..)
Bora-fälgarna är väl fortfarande franska?
(Men var i världen de tillverkas har jag ingen aning om..)
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 13:28Det går att få keramiska lager i de flesta nav.
Det är bara att köpa o byta.
Det går att få keramiska lager i de flesta nav.
Det är bara att köpa o byta.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 14:08Ok, Bora!
Ok, Bora!
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 15:25Det sitter keramiska lager i både Bora och fulcrum hjulet.
Det sitter keramiska lager i både Bora och fulcrum hjulet.