Quote from Guest on 10 August 2013, 21:33Funkar det med Campagnolo bakväxel och SRAM kassett?
Funkar det med Campagnolo bakväxel och SRAM kassett?
Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 21:43I nödfall men inte som en permanent lösning.
I nödfall men inte som en permanent lösning.
Quote from ellen olsson on 11 August 2013, 22:4610-delat funkade finfint i Le Cycles test. 11-delat borde kunna funka minst lika bra.
10-delat funkade finfint i Le Cycles test. 11-delat borde kunna funka minst lika bra.
Quote from Funbeat user on 12 August 2013, 08:59Är intresserat av ett hjul med Sram - Shimanbody, är en lösning att byta body?
Är intresserat av ett hjul med Sram - Shimanbody, är en lösning att byta body?
Quote from Funbeat user on 12 August 2013, 10:14Går även att köpa kassetter som är "Campa" med Shimano/Sram body. Rätt dyra har jag för mig.
Går även att köpa kassetter som är "Campa" med Shimano/Sram body. Rätt dyra har jag för mig.
Quote from Funbeat user on 12 August 2013, 16:53Det är väl kanske inte främst kasset-växeln som kan bli ett problem. Det är snarare växelreglage-kassetten som kan bli ett problem. Växeln,den gör bara som den blir tillsagd så att säga.
Men visst. Det kanske går. Men bäst är att inte blanda.
Vänligen
Det är väl kanske inte främst kasset-växeln som kan bli ett problem. Det är snarare växelreglage-kassetten som kan bli ett problem. Växeln,den gör bara som den blir tillsagd så att säga.
Men visst. Det kanske går. Men bäst är att inte blanda.
Vänligen
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 19:14http://www.probikekit.co.uk/bicycle-cassettes-sprockets/ambrosio-cassette-shimano-fit-for-campagnolo-10-speed/10768425.html
Quote from Funbeat user on 16 August 2013, 09:04http://velonews.competitor.com/2008/03/bikes-and-tech/can-you-run-campy-shifters-with-a-sram-drivetrain-sure-why-not_73404
Quote from Funbeat user on 16 August 2013, 10:15"pull almost exactly the same amount of cable with each click."
Som sagt det går, men det är inte rätt.
Vänligen
P.
"pull almost exactly the same amount of cable with each click."
Som sagt det går, men det är inte rätt.
Vänligen
P.