Quote from Guest on 16 April 2013, 15:27Hej,
Tacksam för era goda råd. Jag står i begrepp att eventuellt köpa en begagnad racer. Utrustad med Campa Chorus. Nås av uttryck som säger att jag ska tänka mig för. Svårt med service, reservdelar, dyrt etc....Sram eller Shimano är att föredra på alla
Hej,
Tacksam för era goda råd. Jag står i begrepp att eventuellt köpa en begagnad racer. Utrustad med Campa Chorus. Nås av uttryck som säger att jag ska tänka mig för. Svårt med service, reservdelar, dyrt etc....Sram eller Shimano är att föredra på alla
Quote from ellen olsson on 16 April 2013, 15:37Campa behöver betydligt mindre service än Shimano. Köp och var glad.
Campa behöver betydligt mindre service än Shimano. Köp och var glad.
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 16:59Det viktigaste är att du gillar växlingsergonomin, jag tycker att handtagen är skönare och bromsfunktionen är bättre men gillar inte tumväxlingensfunktionen.
Angående slitdelar som kedja och kassett så skiljer det en del i pris, framför allt är det få cy
Det viktigaste är att du gillar växlingsergonomin, jag tycker att handtagen är skönare och bromsfunktionen är bättre men gillar inte tumväxlingensfunktionen.
Angående slitdelar som kedja och kassett så skiljer det en del i pris, framför allt är det få cy
Quote from ellen olsson on 16 April 2013, 17:09Slitdelar beställer man från diverse webbutiker så man alltid har det man kan behöva hemma.
Slitdelar beställer man från diverse webbutiker så man alltid har det man kan behöva hemma.
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 20:36Jag gick från Shimano till Campa för ca 10 år sedan av en andledning.
Inget jag ångrat precis.
Dyrt å dyrt föresten. Kvalité kostar, så är det bara.
Eller som någon klok sa. SXXXXX sliter man ut. Campagnolo sliter man in.Vänligen
P.
Jag gick från Shimano till Campa för ca 10 år sedan av en andledning.
Inget jag ångrat precis.
Dyrt å dyrt föresten. Kvalité kostar, så är det bara.
Eller som någon klok sa. SXXXXX sliter man ut. Campagnolo sliter man in.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 14:36Stort tack för era synpunkter! Gillar "sliter in" // Stefan
Stort tack för era synpunkter! Gillar "sliter in" // Stefan