Quote from Guest on 22 November 2010, 13:04Har någon varit där, upptäckte att jag har ca: 8 mil dit och funderar på om det kan vara värt resan. Behöver ingen cykel, men hittar man något till frugan att pendla på kanske man slår till, är väl mest delar man kan behöva annars, kanske ett bakhjul som
Har någon varit där, upptäckte att jag har ca: 8 mil dit och funderar på om det kan vara värt resan. Behöver ingen cykel, men hittar man något till frugan att pendla på kanske man slår till, är väl mest delar man kan behöva annars, kanske ett bakhjul som
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 13:14Håkan har varit där på mutresa.
Håkan har varit där på mutresa.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 16:01nähä, det har jag inte alls det.
nähä, det har jag inte alls det.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 16:12Det finns andra Håkan som är köpta av mammon.
Det finns andra Håkan som är köpta av mammon.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 18:40Jag känner inte till butiken men det är ju rätt så vackert runt Koblenz. Ta en lite helgtur och se det som en bonus om butiken är välfylld 😉
Jag känner inte till butiken men det är ju rätt så vackert runt Koblenz. Ta en lite helgtur och se det som en bonus om butiken är välfylld 😉
Quote from Berit Bengtson on 23 November 2010, 09:11David:
Du har, även den här gången, fel.
ag har inte varit på mutresa till Canyon.
Jag har iofs varit till Canyon i Koblenz för över 4 år sedan, men det var ingen mutresa.
Tyvärr.Sedan jag var där har de dessutom flyttat till större lokaler, men när jag
David:
Du har, även den här gången, fel.
ag har inte varit på mutresa till Canyon.
Jag har iofs varit till Canyon i Koblenz för över 4 år sedan, men det var ingen mutresa.
Tyvärr.
Sedan jag var där har de dessutom flyttat till större lokaler, men när jag
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 09:14Du har, även den här gången, felstavat.
Du har, även den här gången, felstavat.
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 09:59"upptäckte att jag har ca: 8 mil dit"
Kom inte och säg att du bor i Adenau?
/Jesper
"upptäckte att jag har ca: 8 mil dit"
Kom inte och säg att du bor i Adenau?
/Jesper
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 12:15Nope, precis utanför Mainz, så det blir väl inte 8, utan 10 mil. Får planera in en resa då.
Nope, precis utanför Mainz, så det blir väl inte 8, utan 10 mil. Får planera in en resa då.